środa, 15 listopada 2017

Borowik Chrupki - OPINIA

Zapraszam na opinię o chrupkach kukurydzianych, jakie otrzymałam od firmy Borowik.











Do testów otrzymałam 5 różnych paczek chrupek. Różnią się wielkością opakowania a także wyglądem. Znalazłam m.in. standardowe fipsy, a także duże, plecione, które stały się zdecydowanym faworytem Ksawuli.

Smak chrupek kukurydzianych chyba każdy z nas zna. Uwielbiałam je w dzieciństwie, z chęcią kupuję swoim dzieciom, a także sama podjadam dziś. Za firmą Borowik zdecydowanie przemawia, jakość. Ich chrupki są produkowane metodą ekstruzji najczęściej z mąki kukurydzianej (lub grysu kukurydzianego), nie zawierają żadnej chemii, soli, aromatów czy barwników, są bezglutenowe. To wszystko sprawia, że są bezpieczna już dla najmłodszych, jako pierwsze chrupki.

Mają różne kształty, co dla mnie jest kolejnym plusem. Podajemy dziecku ten sam zdrowy, smaczny produkt, a że w innym kształcie nie znudzą się szybko.

Chrupek nie ma konieczności zjadać na raz, ponieważ zachowują świeżość, nie nabierają wilgoci. Na drugi dzień są dokładnie takie same w smaku oraz nie stają się gumowate.

Smaczne, zdrowe, bez zbędnych dodatków. Śmiało mogę nazwać je chrupkami idealnymi i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Smaczne.
·      Zdrowe.
·      Bez zbędnych dodatków.
·      Różne kształty.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Borowik.

15 komentarzy:

  1. Mają fajne kształty takie inne niz do tej pory spotkałam. A cgrupki chyba kazde dziecko uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam aż zapachniało mi kukurydzianymi chrupkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ksztalty ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie fajne kształty, ja i dzieciaki też chętnie chrupiemy

    OdpowiedzUsuń
  5. chrupki kukurydziane uwielbiamy,dla mnie teraz obecnie najlepsze są na poranne mdłości,także zjadam ich dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie chrupki dzieci zjadają w zawrotnym tempie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej firmy jeszcze nie probowalismy, ale chyba się skusimy bo maja fajne kształty i co najważniejsze bez barwników, a ja cenie sobie bardzo takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kształty i mogą dłużej poleżeć otwarte :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pysznosci, idealne do pochrupania zwłaszczana spacerze

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowe przekąski dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale bym sobie pochrupala :-)

    OdpowiedzUsuń