niedziela, 12 listopada 2017

Biofix Kompozycja 6 herbat czarnych ekspresowych - OPINIA

Zapraszam na opinię o kompozycji 6 herbat czarnych ekspresowych, jaką otrzymałam od firmy Biofix.





Opakowanie jest ładne i solidne. Doskonale służy do przechowywania herbaty, a dzięki przegródką nie mieszają się. Na półce prezentuje się ciekawie, będzie pasowała do każdej kuchni.

W środku znajdziemy 60 x 2 g herbaty w 6 różnych smakach:
1.  Bi fix Herbata czarna Ceylon - herbata czarna.
2.  Bi fix Herbata czarna Assam - herbata czarna.
3.  Bi fix Herbata czarna Yunnan - herbata czarna.
4.  Bi fix Herbata czarna Earl Grey - herbata czarna, aromat Earl Grey.
5.  Bi fix Herbata czarna z cytryną - herbata czarna, skórka cytryny, aromat.
6.  Bi fix Herbata czarna z czerwonym pieprzem i kakao - herbata czarna, aromat, czerwony pieprz, kakao.
Taka różnorodność sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Mnie najbardziej przypadła do gustu Bi fix Herbata czarna z cytryną - herbata czarna, skórka cytryny, aromat z lekkim aromatem i smakiem cytryny, ale każda inna również była bardzo dobra.

Herbaty są aromatyczne, jeśli potrzymamy je dłużej przy zaparzaniu – bardzo intensywne w smaku.

Każda herbata zapakowana jest oddzielnie, co sprawia, że „nie ucieka” jej aromat. Jest to również bardzo higieniczne rozwiązanie, bez problemu można włożyć do torebki i mieć zawsze przy sobie.

Woreczki z herbatą są wysokiej, jakości, nie pękają podczas zaparzania, herbata się z nich nie wysypuje.

Moim zdaniem pomysł na pudełeczko z 6 różnymi herbatami czarnymi jest bardzo dobry. Każdy znajdzie w nim coś dla siebie, może odnaleźć taką, która mu najbardziej smakuje i później kupować już tylko ją. Pudełeczko można później wykorzystać na inne herbaty. Z swojej strony zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      6 różnych herbat.
·      Wygodne, ładne, praktyczne pudełeczko.
·      Aromatyczne.
·      Intensywny smak.
·      Każda herbata oddzielnie zapakowana.
·      Solidne torebeczki.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Biofix oraz na FB.



Kompozycję 6 herbat czarnych ekspresowych znajdziecie TU

16 komentarzy:

  1. Hm wygląda ładnie i chyba by mi sie przydało ostatnio dośc dużo pij herbaty i zwykłe pudęłka są albo nijakie albo trzymam w paierowcyh w jakich kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie herbaty chetnie bym sue napila ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam herbaty te są pewnością pyszne i świetnie zapakowane

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie. Na pewno są pyszne, super zapakowane

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie herbatke a ta jest ładnie zapakowana

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie zapakowane , chętnie bym i ja je przetesowała

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie zapakowane, ja uwielbiam herbatę i lubię próbować nowych smaków

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne,gustowne opakowanie,jestem ciekawa smaku każdej herbaty,ostatnio żadna mi nie smakuje,ale mam nadzieję że kryzys szybko minie i zakupie te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 6 różnych herbat w jednym pudełku to dobre rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie zapakowana herbata,każda torebka oddzielnie zapakowana to dłuższa świeżość :) Nie piłam jeszcze herbaty z czerwonym pieprzem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mało pijak herbat, nie jestem smakoszem. Ale z pewnoscią posmakują każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zapakowane.Fanką herbaty to ja nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam herbaty a te jeszcze sa tak pieknie zapakowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie się prezentują w tym pudełeczku.

    OdpowiedzUsuń