wtorek, 24 października 2017

Wydawnictwo Marruda Książeczka pt.: „Robak Lolek poznaje zwierzęta”- OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Robak Lolek poznaje zwierzęta”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Marruda.




Książeczka przeznaczona dla dzieci w wieku 12 miesięcy +, ale moim zdaniem zarówno młodsze jak i starsze dzieci będą zaciekawione.

Na solidnych, kartonowych stronach znajdziemy kolorowe ilustrację przedstawiające m.in. robaczka. Są bardzo ciekawe, przyciągają wzrok.

W książeczce nie znajdziemy tekstu, co według mnie ma wiele zalet. Wraz z dzieckiem możemy wymyślać własną wersję bajki, co wspiera rozwój wyobraźni.

Moim zdaniem książeczka jest ciekawa, ładna i ciekawa. Polecam.

Zalety:
·      Ładne, kolorowe ilustracje.
·      Brak tekstu – można wymyślać własną historię.
·      Solidne, kartonowe strony.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę


Książkę pt.: „Robak Lolek poznaje zwierzęta” znajdziecie

12 komentarzy:

  1. Fajna ksiazeczka mam kod rabatowy 50 % na ta ksiazeczke

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna dla dzieci małych i dużych

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jest tylko twarda to pezetewa maluchy mlodsze ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Solidne strony to i niejedne dziecięce rączki przetrwa.U mnie i dla Mikołajka i Dominisi strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. książka bez tekstu idealna dla malutkich dzieci, którym można opowiedzieć ilustracje

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorowe ilustracje dzieci uwielbiają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. sztywne kartki,kolorowe obrazki,długotrwałe i przyjemne dla oka każdego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. książka bez tekstu ciekawa i daje dużo możliwości

    OdpowiedzUsuń
  9. Książeczka dla malutkich dzieci.Robaczek rozbawi dziecięce buźki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka bez tekstu pierwsze słyszę. Dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna, żywe kolory i solidna sztywna oprawa

    OdpowiedzUsuń