środa, 25 października 2017

Edipresse Książki Książka pt.: „Sekrety Sztokholmu” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Sekrety Sztokholmu”, jaką otrzymałam od Edipresse Książki.


Jeden błąd sprawia, że Solveig traci wszystko, na co pracował, jej kariera w świecie dziennikarskim lega w gruzach, traci prace, kontakty, wraca do pracy w barze i zaczyna wszystko od nowa. Poznaje modelkę Jennifer, która niebawem zostaje znaleziona martwa, a kobieta postanawia dowiedzieć się prawdy.
Lennie jest redaktorem naczelnym w magazynie dla mężczyzn, niestety chyli się on ku upadkowi. Czytelnicy odchodzą, gazety zalegają w sklepach, a gazeta boryka się z dużymi problemami finansowymi. Szansą staje się znajomy z przed lat proponujący nie do końca legalny, ale bardzo dochodowy interes, który pozwoli zdecydowanie poreperować budżet gazety.
Gdy drogi Lennie i Solveig się przecinają dochodzi do wielu nieciekawych zdarzeń. Nie wiadomo komu można ufać, kto jest przyjacielem a kto wrogiem, kto tak naprawdę zabił skoro tak wielu ludzi miało motyw i możliwości.

Książka mi się podobała, chociaż nie jest to do końca typ książek, które lubię. Jest ciekaw, wciągająca, a momentami przerażająca. Sprawia, że przeżywamy ją razem z bohaterami, myślimy, co byśmy zrobili na ich miejscu, chcemy podpowiedzieć, a wręcz czasami krzyknąć „nie rób tego”, „nie idź tam”.

Uważam, że jest warta przeczytania i z swojej strony polecam.

Zalety:
·      Ciekawa.
·      Wciągająca.
·      Przeżywa się ją z bohaterami.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę Edipresse Książki oraz na FB.



14 komentarzy:

  1. Opis książki mnie zaciekawił z przyjemnością bym ją poczytała

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie czytać, choć ostatnio czytam tylko książki dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada na ciekawa ale nie moj typ ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytac oststnio znopwu brak czasu ale jak sie uda to mogłabym siedziec i czytac cały dzień szkoda że nie dam rady zawsze są jakies obowiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie się zapowiada ta ksiązka, ale ja za takimi zabardzo nie jestem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może być ciekawa,obecnie mam sporo czasu także nadrobię zapewne wszystkie zaległości w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow brzmi ciekawie musze przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  8. książka którą przeczyta się z ciekawością

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak inni ale ja chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  10. opis ksiażki bardzo zaciekawił mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio brak chęci i czasu na czytanie książek.Czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tytułu, ale czuję, że może mi się spodobać!

    OdpowiedzUsuń