sobota, 30 września 2017

Wydawnictwo Marruda Książeczka pt.: „Robak Lolek” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Robak Lolek”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Marruda.




Książeczka przeznaczona dla dzieci 6 miesięcy+, jest pierwszym tomem z kolekcji książek o robaczku Lolku. Doskonale nadaje się na pierwszą książeczkę dla dziecka.

Ilustracje są ładne, utrzymane w dwóch kolorach – białym i czarny. Nie znajdziemy w niej żadnych liter.

Strony sztywne, kartonowe, doskonale zdadzą egzamin dla najmłodszych.

Według mnie książeczka ciekawa dla maluszków. Mogą sobie ją samodzielnie oglądać, lub z rodzicami opowiadać własną historię na podstawie ilustracji (dzieci starsze, mówiące) lub słuchać jak ktoś im opowiada. Polecam.


Zalety:
·      Sztywne, kartonowe strony.
·      Biało - czarne ilustracje.
·      Brak tekstu – można wymyślać własne historie.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Marruda oraz na FB.


Książkę pt.: „Robak Lolek” znajdziecie TU

14 komentarzy:

  1. Śliczna mam bon rabatowy 50 % wiec na Mikołaja zamowie dla Córci

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie choc moje już duzo wieksze niż 6m+ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos dla mojego urwisa ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla dzieci 6m+ w jest idealna dla starszych też ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa książka, i ma same zalety ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Dominisia to już większy maluch ale taka książeczka do samodzielnego oglądania przydałaby się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super,zapewne ciekawa,dzieci uwielbiają ksiązeczki nawet jeśli jeszcze nie potrafią czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto taką książeczkę pokazywać dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tosia i Kubus miały inne bajeczki, nie mniej jednak te sa również warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna książeczka dla maluszków, za szybko się nie zniszczy

    OdpowiedzUsuń
  11. historyjkowe wymyślane historyjki :))) super

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziecko dzięki takim książeczkom szybciej się rozwija.

    OdpowiedzUsuń