sobota, 16 września 2017

Super Krówka Ekologiczne krówki kakaowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o ekologicznych krówkach kakaowych, jakie otrzymałam od Super Krówki.



Krówki wyprodukowane są na bazie cukru i mleka kokosowego. Nie zawierają mleka, glutenu, a także w ich składzie nie znajdziemy surowców pochodzenia zwierzęcego. Za to zawierają fosfor, magnez, potas i błonnik. To wszystko sprawia, że są zdrowe i odpowiednie dla osób uczulonych na gluten, a także dla wegan.


W smaku są bardzo dobre. Co się rzadko zdarza smakują jak naturalne kakao, a przy tym nie są gorzkie.

Są miękkie, delikatne, rozpływają się w ustach.

W opakowaniu znajdziemy 150g, porcja idealna by zjeść na jeden raz bez większych wyrzutów sumienia.

Zarówno mnie jak i reszcie rodziny, czyli mężowi i dzieciom bardzo posmakowały. Zdecydowanie polecamy, są zdrowe i smaczne.


Zalety:
·      Smaczne.
·      Zdrowe.
·      Na bazie cukru i mleka kokosowego.
·      Zawierają fosfor, magnez, potas i błonnik.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Super Krówka oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. brzmi zachęcająco chociaz ja ostatnio za słodkim wogóle nie przepadam ale krówki kuszą zwłaszcza jesli sa zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A skusiłam bym się na króweczki są kuszące

    OdpowiedzUsuń
  3. o fajne takie króweczki, zdrowe i smaczne już mi ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie i ja krowki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. żebym zajadała sie krówkami to nie, ale zjesc zjem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez dwóch zdań polubiam tą stronę. Biegiem tam lecę

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu do takich krówek nie potrzebujesz mnie namawiać :) Smaczne i zdrowe,pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj ależ mam ochotę na krówki, uwielbiam krówki natomiast ekologicznych nie miałam okazji jeść

    OdpowiedzUsuń
  9. krówki uwielbiamy kruche i ciągnące a tu taka niespodzianka bez glutenu bez mleka ,ciekawy skład :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takich jeszcze nie jadlam. Chętnie spróbuje. Na pewno są dobre.

    OdpowiedzUsuń