niedziela, 24 września 2017

Beer Fingers Paluszki w polewie czekoladowej - OPINIA

Zapraszam na opinię o paluszkach w polewie czekoladowej, jakie otrzymałam od firmy Beer Fingers.




Każdy chyba zna uczucie, gdy w paczce znajdziemy podwójnego paluszka. Firma Beer Fingers stworzyła paluszki, które zazwyczaj są podwójne, co daje dużo radości szczególnie dzieciom.

W smaku są pyszne. Chrupiące, polane czekoladą, nie mulą, nie nabierają wilgoci pozostawione otwarte, nie robią się miękkie. Stanowią doskonałą przekąskę dla dzieci i dla dorosłych.

W opakowaniu znajdziemy 60g, moim zdaniem to ilość idealna na jeden raz.

Moim zdaniem paluszki są pyszne i zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      Podwójne.
·      W polewie czekoladowej.
·      Nie nabierają wilgoci.
·      Porcja idealna na raz.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Beer Fingers oraz na FB.

15 komentarzy:

  1. wyglądają super i ja takie pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to i ja bym takiego palucha spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mam smaka na te pyszne paluszki

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie paluszki i jeszcze podwójne aż mi smaka narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ciekawa jestem tego smaku ... mniam

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem smaku,gdyby córcia zobaczyła to z pewnością by mnie namówiła na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podwójne paluszki to i podwójna radość

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam podwójne paluszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I nie można być na diecie,za dużo pokus.

    OdpowiedzUsuń
  10. na nie przyjdzie zawsze ochota na coś słodkiego

    OdpowiedzUsuń