niedziela, 27 sierpnia 2017

Wydawnictwo Kaktus Książka pt.: „Jak rozpoznać, czy twój chłopak jest antychrystem” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Jak rozpoznać, czy twój chłopak jest antychrystem”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Kaktus.






Książka napisana w formie poradnika z opisaniem dość dużej ilość męskich osobowości. Część z opisów jest dość zabawna, część całkiem realistyczna.

Pod każdą osobowością znajdziemy poradę „Czy powinnam z nim zerwać?”. Napisana w sposób zrozumiały, czasami dość poważnie, innym razem zabawnie.

Jest nie duża, więc nie zajmuje dużo miejsca i można ją wszędzie z sobą zabrać.

Czy jest to książka, bez której nie da się żyć? Według mnie raczej bez problemu się da. Nie mniej jest ciekawym pomysłem na poprawienie sobie humoru.

Zalety:
·      Ciekawy pomysł na poprawę humoru.
·      Napisana zrozumiale.



Wady:
BRAK

Moja ocena – 7\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Kaktus oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. O prosze fajna ale w mopim przypadku chyba juz po fakcie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet bym ją poczytała z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na super ciekawą :-) chetnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwna książka być może ma to coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nie dla mnie,ale nie przekonam się dotąd aż nie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz Aniu ale teraz mnie zaintrygowałaś tą książką.Trzeba przeczytać by ją samemu ocenić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytalbym. Może nowego cos dowiedzialabym sie

    OdpowiedzUsuń
  8. Można poznać męską część natury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż ja mogę napisać. Ciekawa książka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak przeczytalam to pierwsze skojarzenie mialam mylne, A jednak książka wydaje sie byc interesująca :-)

    OdpowiedzUsuń