wtorek, 22 sierpnia 2017

Sotelli Makaron ANIMALS - OPINIA

Zapraszam na opinię o makaronie ANIMALS, jaki otrzymałam od firmy Sotelli.





Powiadają, że jedzenie to nie zabawka i nie powinno się nim bawić. No cóż z takim makaronem jest to wręcz niemożliwe. To nie tylko smaczny i zdrowy posiłek, ale również wspaniała zabawa w odgadywanie, jakie zwierzątko jemy. Posiłek pełen śmiechu, który zachęci do jedzenia nawet niejadki.

Makaron jest w 100% naturalny. Nie zawiera glutenu. W jego składzie znajdziemy tylko mąkę kukurydzianą i wodę, bez zbędnych dodatków.

Jego smak jest troszkę inny niż smak znanych mi makaronów. W tym przypadku inny znaczy bardzo smaczny. Zarówno ja, jak i mąż czy dzieci zdecydowanie zjedliśmy go z smakiem.

Po ugotowaniu jest miękki, ale nie papkowaty, bardzo ciężko go rozgotować, co osobiście uważam za dużą zaletę.

Nadaje się nie tylko do różnych zup, ale świetnie zdaje egzamin do spaghetti. Z takim makaronem mamy mają dużo mniej sprzątania i prania, ponieważ nie jest wszystko w sosie.

Moim zdaniem makaron ma same zalety. Jest pyszny i zdrowy, z swojej strony polecam.


Zalety:
·      W 100% z naturalnych składników.
·      Smaczny.
·      Zdrowy.
·      Ciężko go rozgotować.
·      W składzie znajdziemy tylko mąkę kukurydzianą i wodę.
·      Nie zawiera glutenu.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Sotelli oraz na FB.


Makaron ANIMALS znajdziemy TU.

16 komentarzy:

  1. mój synek to makaroniarz chociaz nie każdy mu idzie :) taki pewnei by polubił przynajmniej sie nim bawić

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro taki smaczny trzeba będzie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten makaronik, jestem bardzo ciekawa jak smakuje makaron kukurydziany, no i duży plus za to, że nie daje się rozgotować

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja coś dla mojego szkraba,jak tylko zobaczy od razu bedzie chciala abym jej kupiła,sama też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze zwierzakami nie jedlismy za to ja dziecia gotuje czesto makaron alfabet jest mały i idealny na pierwsze posiłki dla mbiejszych dzieci chociaz starsze tez uwielbiaja bo rozne wyrazy z niego układaja

    OdpowiedzUsuń
  6. Mislam makarony literki zwierzatka i sa super

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja cie, muszę go mieć, synek byłby zachwycony, sama taki zjadlabym

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że pani nie pokazała po otwarciu paczki jak dokładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z jedzeniem makaronu moje dzieci jak na razie nie mają problemu :) Dla niejadków to już dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. smaczny zdrowy i zachęca do jedzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto je wypróbować dla moich niejadków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomyślałam o tym samym co mąż :-) warto zakupić :-)

    OdpowiedzUsuń