środa, 16 sierpnia 2017

MILL clean kosmetyki do wnętrz Balsam do mycia i pielęgnacji domu MAJOWY PORANEK - OPINIA

Zapraszam na opinię o balsamie do mycia i pielęgnacji domu MAJOWY PORANEK, jaki otrzymałam od MILL clean kosmetyki do wnętrz.



Balsam używam do mycia podłóg i jestem bardzo zadowolona z efektu, jaki uzyskuję. Doskonale radzi sobie z wszelkimi codziennymi zabrudzeniami, również z zaschniętym sokiem i innymi „wybrykami” dzieci.

Ma wspaniały zapach. Według mnie najlepiej wyczuwalny jest zapach konwalii, który mi strasznie się podoba. Podczas mycia wyczuwalny jest w całym mieszkaniu, intensywnie, ale nieprzeszkadzająco czy dusząco.  Zapach utrzymuje się w mieszkaniu jeszcze długo po użyciu balsamu.

Jest bardzo wydajny. 40 ml wlewamy do około 5 litrów wody, aby podłogi były idealnie czyste i pachnące.

Moim zdaniem płyn jest rewelacyjny i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Doskonale radzi sobie z wszelkimi zabrudzeniami na podłodze.
·      Śliczny zapach.
·      Wydajny.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę MILL clean kosmetyki do wnętrz oraz na FB.


Balsam do mycia i pielęgnacji domu MAJOWY PORANEK znajdziecie  TU

17 komentarzy:

  1. brzmi ciekawie zwykle płyn szybko wietrzeje zwłaszcza na wiekszych przestrzeniach a tam tez sie chce go czuć

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykle balsamy szybko traca swoj zapach jestem ciekawa tego sama chyba sprobuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno ladny ma zapach ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy można nim myć coś jeszcze oprócz podłóg? I czy nadaje się do każdego typu nawierzchni?

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie,ale na moje metry podłogi musiałabym chyba większą ilośc zakupić,majowy poranek brzmi naprawdę niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyści , ma przyjemny zapach który się wyczuje w domu dla mnie bardzo świetny płyn

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie. Trzeba wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam jak pięknie pachnie przy sprzątaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sobie wyobrażam ten zapach konwalii. :) Bardzo wydajny,żaden brud na podłodze nie straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Juz mi się podoba. Ładna butelka i w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie pachnący,Przyjemniej w mieszkaniu przy sprzątaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zadowolona i Wam polecam :-)

    OdpowiedzUsuń