wtorek, 29 sierpnia 2017

Fabryka Kart Trefl Karty Grzyby Polski - OPINIA

Zapraszam na opinię o kartach Grzyby Polski, jakie otrzymałam od Fabryki Kart Trefl – Kraków.









Karty nie tylko do grania, ale i do nauki. Na każdej znajdziemy innego grzyba oraz informację czy jadalny (narysowany biały grzybek na zielonym tle) czy trujący (czarny grzyb na żółtym tle przekreślony na czerwono). Mogą służyć jako pomoc w lesie podczas zbierania grzybów (jednak nie odważyłabym się tylko za ich pomocą zbierać a później ich jeść J ). Każdy grzyb jest.

Karty pozwalają nauczyć dziecko nazw grzybów, a także poznać te jadalne i te trujące, które lepiej omijać z daleka.

Są solidne, normalnie używane nie niszczą się szybko, nie łamią, nie rozdwajają.

Do kart dołączona jest broszurka edukacyjna, w której znajdziemy wiele cennych informacji na temat grzybów. Napisana jest w sposób ciekawy i zrozumiały.

W opakowaniu z kartami znajdziemy również broszurkę z zasadami różnych gier karcianych, jak np. remik. Coś dla dorosłych, dzieci spać, a my odpoczywać przy kartach J.

Moim zdaniem karty są solidne i ciekawe. Polecam.


Zalety:
·      Pozwalają poznać różne grzyby, jadalne i trujące.
·      Do gry i nauki.
·      Solidne.
·      Broszurka z zasadami gier.
·      Broszurka edukacyjna.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Fabryka Kart Trefl - Kraków oraz na FB.

Karty Grzyby Polski znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Karty fajne i takie edukacyjne troche :-) Ja sie na grzybach wogole nie znam tylko muchomora kurke i pieczarke poznam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karty fajne a ja bym sie może wkońcu nauczyła co to za grzyby :P jakos nie jestem serecem za grzybobraniem za jedzeniem tez ostatnio nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nauka i zabawa w jednym dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karty zavawa i nauka w jednym Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł nauka poprzez zabawę to najlepsze co może być,ładne ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo ciekawostek gra i nauka razem

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśłi chodzi o mnie to ja nawet nie umiem zbierać grzyby a dla dzieci jest w tym dobre że bedą mogły rozróżnić oraz zagrać w karty

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne do nauki, bardzo ładnie zaprezentowane grzyby

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł. Przydały by sie takie do nauki dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne rysunki grzybów :) Aniu karty są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam pojęcia,że takie fajne karty są dostępne na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sezon na grzyby w pełni więc warto zagłębić się w takie karty

    OdpowiedzUsuń
  13. Jutro jade na grzyby, przydały by mi sie takie karty :-)

    OdpowiedzUsuń