poniedziałek, 24 lipca 2017

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Pięć królestw. Tkacze śmierci” -

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Pięć królestw. Tkacze śmierci”, którą otrzymałam od wydawnictwa Egmont.



Amelka jakiś czas temu oglądała Harry Potter i film przypadł jej bardzo do gustu, dlatego myślała, że i ta jej się spodoba. Czy się pomyliłam? Początkowo myślałam, że tak. Czytała rozdział, dwa i sięgała po inną książkę, ale do tej uparcie wracała. Ciekawość jednak zwyciężała.

Historia opowiada o chłopcach, który wyruszają na niebezpieczną wyprawę by ocalić siostry Miry. Wyprawa pełna przygód, magii, złych ludzi żywych i umarłych.

Tekst dla mojej 10 latki trochę za trudny i tu leżał cały problem w przeczytaniu na raz. Z jednej strony ciekawiło ją, co będzie dalej, z drugiej było sporo słów, których nie rozumiała, co ją trochę zniechęcało.

Dla dziecka 10-letniego książka jest trochę za ciężka, starszak się na pewno w niej szybciej odnajdzie. Czy polecam? Amelka po przeczytaniu stwierdziła, że była ciekawa i z chęcią przeczyta inne tomy, a skoro czytelniczka zadowolona ja polecam.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Dużo akcji.
·      Magiczna.




Wady:
Dla 10 latki za trudny tekst.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.


Książkę pt.: „Pięć królestw. Tkacze śmierci” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Ja teakei uwielbiałam jako dziecko i teraz też lubie poczytać o ile czas znajdę

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie moja bajka nue lubie tego typu ksiazek ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. O to moze synkowi podsune do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Książką bardzo ciekawa z opisu

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka pełna przygód i magii z powodzeniem spodoba się starszym dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli 10 latka czytała z zaciekawieniem starsze dzieciaki też wciągnie - pod warunkiem, że będą chciały w ogóle czytać

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fajnie że się spodobala

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie książki-bajki i to bardzo,także coś dla mojej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam lubię gatunek fantastyki dla młodzieży książka w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze , że Amelce się spodobała :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa tematyka,są pochwały to i książeczka się podoba.

    OdpowiedzUsuń