wtorek, 20 czerwca 2017

MILL clean kosmetyki do wnętrz Płyn do mycia szyb i luster „Wspomnienie Cejlonu” - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie do mycia szyb i luster „Wspomnienie Cejlonu”, jaki otrzymałam od MILL clean kosmetyki do wnętrz.



Miałam już wiele naprawdę ładnie pachnących płynów do szyb, ale żaden nie miał tak intensywnego i długo utrzymującego się zapachu. Po użyciu mam wrażenie jakbym używała odświeżacza powietrza w całym pomieszczeniu. Zapach jest bardzo ładny, cytrusowy, z lekką nutą zielonej herbaty.

Płyn mieści się w wygodnym opakowaniu z spryskiwaczem. Posiada możliwość blokady, dzięki której mamy gwarancję, że się go przez przypadek naciśnie i się wyleje.

Doskonale radzi sobie z zabrudzeniami i kurzem na wszelkich szklanych powierzchniach. Nie pozostawia smug czy zacieków. Mam również wrażenie jakby chronił przed osadzaniem się kurzu.


Płyn ma cudowny, długotrwały zapach, a mycie nim szklanych powierzchni jest samą przyjemności. Z swojej strony zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Śliczny, długotrwały zapach.
·      Wygodne opakowania.
·      Nie pozostawia smug, zacieków.
·      Zabezpiecza przed osadzaniem się kurzu.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę MILL clean kosmetyki do wnętrz oraz na FB.


Płyn do mycia szyb i luster „Wspomnienie Cejlonu” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Brzmi zachęcająco zwykle płyny pachną krótką albo jeśl;i już długo to maja duszący zapach wręcz

    OdpowiedzUsuń
  2. O cis nowego moj nue utrzymuje zapachu ciekawi mnie ten ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię jak mi pięknie pachnie podczas sprzątania, myślę, że by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiele opinii czytałam na temat tej firmy ... i w większości to same pozytywy ... chyba też się skusić muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz mi się podoba. Zazwyczaj smierdza i czuć alkoholem

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo nie miałąm jeszcze takiego płynu, już bym go chciała

    OdpowiedzUsuń
  7. ja go musze wypróbować bo czesto myje szyby

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszędzie u mnie tylko małe paluszki widać na szybach :) Skuteczny i ładnie pachnący,pewnie,że go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nazwa 1 klasa a zapach musibyc fajny

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspomnienie Cejlonu kojarzy mi się z herbatą a tu proszę dobry płyn do mycia szyb.

    OdpowiedzUsuń