poniedziałek, 19 czerwca 2017

Eksperymentuj.pl Ultra plastelina świecąca - OPINIA

Zapraszam na opinię o Ultra plastelinie świecącej w ciemności, jaką otrzymałam od Eksperymentuj.pl.






Ultra plastelinę śmiało można nazwać zamiennikiem sprytnej plasteliny – posiada jej właściwości, a jednocześnie jej cena jest zdecydowanie niższa.

Daje wiele możliwości wspaniałej zabawy. Doskonale się rozciąga, można z niej ulepić, co tylko się chce w łatwy sposób, bez użycia większej siły.

Kolejna zaleta to fakt, że nie tylko do klejenia może służyć, ale i do grania. Tak nie pomyliłam się, gdy zrobimy z niej kulkę będzie się genialnie odbijać, niczym piłeczka kauczukowa.

Nie brudzi rąk i nie kruszy się, co dla mnie jest ogromną zaletą. Zero plasteliny w dywanie, zero sprzątania po zabawie, rączki czyściutkie.

Do plasteliny dołączone są oczy. Dają możliwość stworzenia różnych stworków.

Świeci w ciemności, co daje dodatkową zabawę. Wystarczy ją naświetlić żarówką\latarką i udać się do ciemnego pomieszczenia.

Nie zasycha, nie twardnieje, co sprawia, że wspaniała zabawa nie będzie trwa tylko chwile.



Zalety:
·      Doskonale się z niej lepi.
·      Można zrobić kulkę i odbijać jak piłeczkę kauczukową.
·      Bezzapachowa.
·      Nie brudzi rąk.
·      Nie kruszy się.
·      Nie wysycha.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Eksperymentuj.pl oraz na FB.

Ultra plastelinę świecącą w ciemności znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Ale fajna nigdy nie słyszałam o takiej

    OdpowiedzUsuń
  2. Włąśnie o niej dużo słyszałam , co prawda nie świecąceja ale utraplastelinie. Widziałąm gdzieś w sklepie ale nie kupiłam bo taka maleńka a nie wiedziałąm nic o niej wieć teraz wiem co warto kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprytna ta plastelina bardzo wiele można z niej zrobić a najważniejsze że nie brudzi i nie twardnieje

    OdpowiedzUsuń
  4. wow same zalety: nie brudzi, nie kruszy się, nie wysycha, świeci i dodatkowo można z niej zrobić piłeczkę - jak dla mnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietna plastelina i swiecaca super ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna :) Nawet nie wiedziałam Aniu,że taka istnieje :) Zabawa z nią na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy taką tylko inny kolor,faktycznie świeci w ciemności.Nie wysycha,łatwo się modeluje,moja wiktoria uwielbia take cuda,dodam iż mamy 3 różne kolory w tym jedna świecąca w ciemności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zabawki ... ten co je wymyślił jest mistrzem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze o takiej nie slyszalam. Naprawdę super, synek byłby chyba w siódmym niebie, lubi takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile zabaw, pilka i inne ludziki :-) super

    OdpowiedzUsuń
  11. z taką plasteliną to można wiele eksperymentować

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie coś widziałam tylko nie zdawałam sobie sprawy,że to taka fajna rzecz.

    OdpowiedzUsuń