piątek, 12 maja 2017

Swojska Piwniczka Chipsy bananowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o chipsach bananowych, jakie dostałam od Swojskiej Piwniczanki.



Chipsy mieszczą się w wygodnym opakowaniu z strunowym zamknięciem. Takie rozwiązanie sprawia, że nie musimy ich zjeść na raz, nie stracą świeżości.

Są bardzo smaczne. Można je zjeść same prosto z opakowania lub doskonale nadają się do galaretki np. agrestowej. Przełamują swoją słodyczą kwaśny smak agrestu.

Są chrupkie i słodziutkie. Nie nabierają wilgoci szczelnie zamknięte w opakowaniu.

Moim zdaniem to zdecydowanie lepsza, zdrowsza od popularnych chipsów. Warto po nie sięgać takie zdrowe chipsy. Polecam.



Zalety:
·      Smaczne.
·      Zdrowe.
·      Wygodne opakowanie.
·      Chrupiące.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Swojska Piwniczka oraz na FB.



17 komentarzy:

  1. Jadłam takie co prawda innej firmy i bardzo mi smakowały jeszcze truskawkowe lubie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam ja uwielbiam ale zwykle kupowałam takie na wagę lub w opakowaniu 1 razowego użytku ale cipsy bananowe uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz ze przełamuja smak agrestu to one taki dziwny ten smak maja. Te co ja jadłam inny smak mialy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe nak smakuja trzeba sprobowac ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele zastosowań mają takie cudowności ... nic tylko się zajadać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam takich, warto je spróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale bym sobie teraz pochrupała :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. chipsy owocowe są dużo zdrowsze niż te tradycyjne tylko niestety dzieciaki za nimi nie przepadają

    OdpowiedzUsuń
  9. raz kupilem dużą paczke i był problem żeby zjeść od razu. chipsy bananowe lubimy punkt za opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam że akurat nie przepadam za takimi wynalazkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowa i smaczna przekąska.

    OdpowiedzUsuń
  12. Swojską piwniczkę poznałam i bardzo polubiłam czas poznać ich kolejne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czipsy owocowe lubię najbardziej z jabłek.

    OdpowiedzUsuń