środa, 24 maja 2017

mojadedra.pl Płyn do płukania tkanin L´AVIVAGE 2in1 - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie do płukania tkanin L´AVIVAGE 2in1, jaki dostałam od mojadedra.pl.


Zacznę od zapachu, który dla mnie jest genialny. Doskonale wyczuwalny zarówno w opakowaniu jak i na praniu. Dość intensywny, ale nieprzeszkadzający. Według mnie jest to zapach lawendowy, bez żadnych dodatków. Na ubraniach utrzymuje się długo i co mnie bardzo zaskoczyło, podczas prasowania jakby się odnawiał (u mnie prasowanie nieraz leży długo i czeka na wenę J ), po dotknięciu żelazkiem materiału znów staje się intensywny.

Mieści się w opakowaniu 750ml. Jest bardzo wydajny, wystarczy niecała zakrętka, aby idealnie spełnił swoje zadanie.

Płyn nadaje praniu miękkości i delikatności. Producent obiecuje łatwe prasowanie i spełnia swoje obietnice. Nie trzeba dociskać żelazka, nie trzeba kilkakrotnie prasować jednego miejsca, aby pranie było idealnie wyprasowane.

Moim zdaniem płyn ma wiele zalet i zdecydowanie go polecam.


Zalety:
·      Piękny, długotrwały zapach.
·      Wydajny.
·      Nadaje ubraniom miękkości i delikatności.
·      Ułatwia prasowanie.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę mojadedra.pl oraz na FB.


Płyn do płukania tkanin L´AVIVAGE 2in1 znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. coś dla mnie uwielbiam zapcah któy długo zostaje lubie prasowac ale z braku czasu nie mam natchnienia na prefekcyjnośc a jesli pranie i pachnie i prasowanie łatwiejsze to warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy płyn z przyjemnym zapachem może dzięki nie mu polubiłam bym prasowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos nie przepadam za lawenda ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie pranie też często "leżakuje" w oczekiwaniu na prasowanie i fajnie by było podczas prasowania czuć przyjemny zapach prania a jeśli do tego płyn ułatwia prasowanie to ja go chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie wytrwałe zapachy które się długo utrzymują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie pierwszy raz widzę taki płyn kupuję Silan a tam nie ma z lawendą żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to nie przepadam za lawenda

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam swoje sprawdzone płyny a przetestowałam juz wiele

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli to zapach lawendy to już uwielbiam,Przyznam iż nie znam tej firmy. UWielbiam takie płyny do płukania prania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię prasowania...jeśli coś ma mi je ułatwić a przy tym pięknie pachnieć to ja muszę to mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wybór srodków do prania zostawiam raczej żonie opinia pomocna przy zakupie

    OdpowiedzUsuń
  12. Żona też nie lubi prasować, ale taki płyn z pewnością by jej dał przyjemną "prace".

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zapach lawendy. Ten płyn to coś dla mnie. I prasowanie przyjemne zaraz się staje.

    OdpowiedzUsuń