czwartek, 11 maja 2017

Ale Cacko Przeciwstarzeniowy krem pod oczy Love Nature Oriframe - OPINIA

Zapraszam na opinię o przeciwstarzeniowym kremie pod oczy Love Nature Oriframe, jaki otrzymałam, od Ale Cacko.



Ponieważ krem jest przeciwstarzeniowy a ja jeszcze takich nie używam (trzeba sobie wmawiać, że się jest pięknym i młodym J), oddałam go do testów mamie.

Krem mieści się w mały opakowaniu o pojemności 15 ml. Jest bardzo wydajny, dlatego pojemność 15 ml starcza na bardzo długi czas (mama używa ponad miesiąc i nadal sporo go zostało).

Konsystencję ma lekką, bardzo łatwo się aplikuje i szybko wchłania. Nie pozostawia na skórze tłustej czy lepkiej warstwy.

Po aplikacji mamy uczucie orzeźwienia, które mamie bardzo przypadło do gustu. Krem doskonale nawilża i pielęgnuje skórę w okolicach oczów nadając jej miękkości i delikatności.

Zapach ma delikatny, na skórze pozostaje chwilę po aplikacji.

Mama uważa, że krem jest bardzo dobry i poleca.


Zalety:
·      Małe, wygodne opakowanie.
·      Wydajny.
·      Przyjemny zapach.
·      Doskonale nawilża.
·      Szybko się wchłania.
·      Nie pozostawia na skórze żadnej tłustej, lepkiej warstwy.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Ale Cacko oraz na FB.

Kosmetyki Oriflame znajdziecie na podstronie Oricacko.

NA STRONIE TRWAJĄ ZAPISY DO 

18 komentarzy:

  1. czas pomyśleć o takiech kremach wbrew pozorom przeciwstarzeniowe nie sa tylko dla osób ze zmarszczakmi :P
    warto wiedzieć jednak które są dobre a tego nie znam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze za młoda na takie kremiki

    OdpowiedzUsuń
  3. No racja puekni i mlodzi nie uzywaja takich kremow jednak ja niebawem chyba zaczne ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić coś takiego mojej żonie, w końcu wybiła jej już 40 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, jak to żona się ciągle śmieje "piekna i młoda" a teraz i pozostało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się zestarzeję to sie przyda :-) na razie mogę polecic go teściowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana krem przeciwstarzenowy jest dla nas aby skóra nadal była elastyczna i nie tworzyły się zmarszczki ;) ja chyba też sobie już muszę taki kupić w końcu trzydziestka dawno za mną

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko zależy jaki krem, bo już od 25 lat winno się używać kremy przeciwzmarszczkowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja znowu jestem innego zdania,nic nie powinno się używać na siłę.Nie zgodzę się iż od 25 lat powinno się używać takie kremy.Każdy z Nas zna mniej więcej swoją skórę,każdy jest inny,ma inną strukturę i budowę skóry. Cześć szybkiego starzenia odziedziczamy po swoich przodkach.O tym czy powinniśmy używać takich właśnie kremów decyduje specjalista :). Czy mam zmarszczki,nie wiem ,może mam może są niewidoczne,jak na razie nie potrzebuję takiego kremu,ale kto wie może w przyszłości.Plus za zapach,milą konsystencję i dogłebne nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny kremik ... również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja bym taki u siebie przetestowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy, od ciągłego śmiania się zmarszczki mimiczne pojawiają się bardzo szybko :(( warto z nimi walczyć :))

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyki panie kochają testować

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem również oddałabym swojej mamie choć tak jak dziewczyny piszą każda skóra ma swoje potrzeby i trzeba je umiejętnie dopasować do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skórę wokół oczu łatwo podrażnić dlatego ja uważam,że najlepsze są kosmetyki w pełni naturalnym składem.

    OdpowiedzUsuń