sobota, 1 kwietnia 2017

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój Kucyk Pony Przyjaźń to magia. Tom 7" - OPINIA

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Mój Kucyk Pony - Przyjaźń to magia, tom 7”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.





Amelka od dawna jest fanką komiksów o kucykach Pony, a na każdy kolejny tom czeka z zaciekawieniem.

W tomie 7 znajdziemy dwie historie. W pierwszej kucyki udają się na dziki zachód gdzie rozwiązują zagadkę zniknięcia wujecznego pradziadka Applejack. Druga historia opowiada o atakujących patykowilkach oraz ciernistych pnączach, które zbliżają się do miasta. Kucyki muszą znaleźć sposób by zapobiec tragedii. Obie historie ciekawe, pełne humoru, z momentami grozy J.

Ilustracje piękne, kolorowe, przyciągające wzrok.

Tom 7 tak jak i poprzednie zachwycił Amelkę i zdecydowanie je poleca. Będzie wspaniałym prezentem dla każdej fanki kucyków Pony.


Zalety:
·      Dwie ciekawe historie.
·      Wciągający.
·      Piękne, kolorowe ilustracje.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Komiks pod tytułem „Mój Kucyk Pony Przyjaźń to magia, tom 7” znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Kucyki Pony moja jeszcze za mała ale komiks genialny

    OdpowiedzUsuń
  2. pony to jest to co dziewczynki lubia a ten fajny kolorowy :) ja lubię komiksy córcia mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna , kolorowa i z pewnością ciekawe historyjki .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet miki lubi baje pewnie komiks by mu przypadl ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna :))) Irmince by się podobała :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książka dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna opinia moje dzieci nie przepadają za komiksami wola typowe książki..ale ja chętnie bym przeczytała 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. dla dziewczynek które uwielbiają takie komiksy prezent byłby idealny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja Ala też lubi kucyki Pony i komiksy o nich

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kucyku :-) i Tosia je lubi :-) fajna taka literatura :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna i taka kolorowa coś dla małej fanatyczki kucyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna,kolorowa i bajka jak zawsze na czasie :) Mamy też maskotkę kucyka :),ksiązeczki z naklejkami i oczywiście puzzle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, kolorowa i każda dziewczynka byłaby zachwycona mając taką

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komiks,cudne obrazeczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stwierdzam,że kucyki nie tylko dla dziewczynek :) Mikołaj też ogląda z zaciekawieniem ;) Komiks jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń