wtorek, 25 kwietnia 2017

KaroloVe wytwory Ozdobna deska - OPINIA

Zapraszam na opinię o ozdobnej desce, jaką otrzymałam od KaroloVe wytwory.



Deska bardzo mi się spodobała już na zdjęciu, ale w rzeczywistości wygląda jeszcze łaniej.

Kosz z jabłkami na kremowym tle z lekkimi przetarciami wygląda bardzo ładnie. Wzór pasować będzie do większości wnętrz.

Deska jest mniejsza niż standardowe deski służące do krojenia J. Moim zdaniem jest to zaleta, ponieważ nie miałam problemu z znalezieniem dla niej miejsca by nie przeszkadzała a pięknie się prezentowała.

Dość gruba, drewniana a dzięki temu solidna. Spadła mi dwa razy i nie popękała, z czego bardzo się cieszę.

Moim zdaniem deska jest piękna i solidna. Polecam.


Zalety:
·      Śliczna.
·      Wytrzymała.
·      Drewniana.
·      Nie duże rozmiary.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę KaroloVe wytwory.

17 komentarzy:

  1. wygląda ślicznie jakby używana od lat i wysłużona ja osobiście takie wolę niż te nowoczesne :P plastiki czy szklane

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak polecam z czystym sercem Karoliny prace s swietne a deska jest piękną ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna szkoda by było urzyc

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna solidna aż szkoda by ją używać ☺ w kuchni ładnie wyglądała by jako dodatek

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja ... na pewno swietnie się będzie prezentować w każdej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ja bym nie używała jej do krojenia - aż szkoda użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam przyjemność zakupić parę produktów od Karolove wytwory i są znakomite,barwy żywe,pięknie eksponują się w moich wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna :-) :-) idealna do mojej kuchni :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne jabłuszka w koszyku,deska bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam różności dekoracyjne do kuchni,salonu,do łazienki kurka no musze ja mieć.

    OdpowiedzUsuń