piątek, 17 marca 2017

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Barbie w świecie gier. Kocham ten film” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Barbie w świecie gier. Kocham ten film”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.




Barbie w świecie gier można obecnie obejrzeć w kinie. Na bajce nie byliśmy, za to wersja książkowa bardzo nam przypadła do gustu.

Barbie w magiczny sposób dostaje się do swojej ulubionej gry, staje się jej częścią. Grę zaatakował wirus, by go pokonać, uratować postacie z gry oraz wrócić do świata rzeczywistego, Barbie musi przejść wszystkie poziomy. Poznaje tam nowych przyjaciół, przekonuje się, że warto, gdy robi się coś wspólnie, można pokonać wszystkie przeciwności.

Historia bardzo ciekawa, wciągająca, a jednocześnie pokazująca dziecku, że warto działać zespołowo.

Ilustracje ślicznie, kolorowe, przyciągające wzrok. Są duże i zdecydowanie zachęcają do poznania treści.

Okładka solidna, twarda. Książka na pewno długo posłuży.

Zarówno Amelce, jak i mnie książka bardzo przypadła do gustu. Polecamy.


Zalety:
·      Ciekawa, wciągająca historia.
·      Pokazuje dziecku, że warto działać zespołowo.
·      Piękne, duże ilustracje.
·      Twarda okładka.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.



21 komentarzy:

  1. Takiej jeszcze nie czytalismy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa :-) Barbie w takiej perspektywie :-) super

    OdpowiedzUsuń
  3. Widac ciekawa zarowno gra jak i ksiazka ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. MOZE POCZYTAMY ZAPOWIADA SIE NAWET CIEKAWIE

    OdpowiedzUsuń
  5. cieakwie wygląda chciaż jeszcze nie dla nas córcia za mała a synek woli o strażakach

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa kolorowa może być jako prezent

    OdpowiedzUsuń
  7. zachęcająca książeczka dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo kolorowa,jak na razie hit w kinach,zapewne ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. coś dla fanek lalki barbi,ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo rany ! moja córcia by się ucieszyła z takiej książki ... uwielbia barbie obojętnie w jakiej formie ... i wszystkie bajki z jej udziałem jak na razie obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna książeczka, dziewczynki kochają Barbi

    OdpowiedzUsuń
  12. Może i ja po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś bardzo lubiłam oglądać i miałam lalki Barbie.Teraz te przygody są zupełnie inne ale też ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze lubilam Barbie, kolorowa i piekna

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna książka dla dziewczynek, śliczne ilustracje, kolorowa. Szkoda że mam tylko chłopców. Oni o Barbie to nie oglądają. Ale tak jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna książeczka dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  17. My tez na filmie nie byliśmy i na dodatek to dziewczęca książa, ale Filip szaleje na jej widok. Do dziś nie dane mi było jej przeczytać, bo Filip nie pozwala;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam😊 ale ciekawie sie zapowiada

    OdpowiedzUsuń