wtorek, 21 marca 2017

Fotobum.pl Magnesy na lodówkę ze zdjęcia - OPINIA

Zapraszam na opinię o magnesach na lodówkę ze zdjęcia, jakie otrzymałam od Fotobum.pl.






Do testów otrzymałam pakiet Classic'16, czyli 16 fotomagnesów o wymiarach 7,5x10 cm. Magnesy tworzone są z zdjęć, które sami wgrywamy na stronie, nie jest to skomplikowane czy czasochłonne.

Doskonale trzymają się na lodówce, nie spadają same, nie przesuwają się w dół. Jest to dość duża zaleta, ponieważ nie trzeba ich, co chwilę poprawiać.

Magnesy są dość cienkie i giętkie. Czy to wada? Moim zdaniem nie. Służą do ozdoby nie do zabawy, więc gdy używamy ich zgodnie z przeznaczeniem nic się z nimi nie dzieje.

Na magnesie znajdziemy zdjęcie oraz miejsce pod nim na napis. Bardzo ciekawe i praktyczne rozwiązania.

Fotomagnesy spełniły moje oczekiwania i z swojej strony polecam.



Zalety:
·      Nieduży rozmiar.
·      Miejsce na podpis.
·      Łatwo wgrywa się zdjęcia na stronie.
·      Wspaniała pamiątka.
·      Magnesy nie spadają, nie przesuwają się same.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Fotobum.pl oraz na FB.

Pakiet Classic'16 znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Ja mam jeden synka z przedszkola a drugi jako podziękowanie za obecnosc na weselu od mojej bratanicy piekna pamiatka takie magnesy

    OdpowiedzUsuń
  2. Super magnesy wartomiec taka pamiatke ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają świetnie asz się chce je mieć

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądają i z pewnością przydadzą się na mojej lodówce na małe notatki

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnym pomysłem są te zdjęcia na magnesach ;-_)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne magnesy, warto je miec

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne ... idealne na prezent ... uwielbiam takie cudeńka ... tylko trzeba uważać żeby nie naświetlało ich mocno słońce bo z czasem wyblakną :)...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne,mój magnes właśnie wyblakł ale dlatego iż lodówka była ustawiona własnie w stronę słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPERASNE SWIETNY POMYSL NA PREZENT

    OdpowiedzUsuń
  10. fajniutkie, ciekawą kompozycję ze zdjęć - magnesów możemy stworzyć na lodówce

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne :-) ja bym dała swoje zdjecie przed ciąża by byly motywacją by do lodowki zaczesto nie zagladac :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze chciałam mieć zdjęcia na magnesie na lodowce, tylko wolałabym grubsze bo przy synku to nic by chyba z nich nie zostalo

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie mamy ze zdjęciem a każdy magnes i tak ląduje w rękach syna

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie jest mieć takie na lodówce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne są te magnesy ze zdjęciami. Super pomysł dla sibie, bądz na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł z takimi magnesami

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam magnesy jakieś z literkami a ze zdjęciami to byłaby fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Batdzo mi sie takie magnesiki podobaja

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne gadzety lubie magnesy 😊 ożywiają wnetrze

    OdpowiedzUsuń