poniedziałek, 6 marca 2017

Edipresse Książki Książka pt.: „Z pamiętnika zajętej wróżki” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: ”Z pamiętnika zajętej wróżki”, jaką otrzymałam od Edipresse Książki.




Jest to ciąg dalszy książki pt.: „Z pamiętnika samotnej wróżki”, nie miałam okazji jej czytać, co z chęcią nadrobię by poznać wcześniejsze losy Emilii. Nie przeszkadzało mi to jednak ani trochę w czytaniu książki pt.: „Z pamiętnika zajętej wróżki”, nie miałam problemu typu wątek, którego nie mogłam zrozumieć J.

Emilii jest wróżką, która zaczyna karierę w telewizji, w jej życiu prywatnym też wszystko układa się idealnie – jest z mężczyzną, który wydaje się idealny. Niestety jak to bywa w życiu często nie jest tak kolorowo jak się wydaje. W telewizji poznaje inne wróżki, dość specyficzne, zupełnie inne niż ona. Czy będzie potrafiła się dopasować, sprostać wymaganiom producenta, zmienić się? W życiu prywatnym też nie do końca jest tak kolorowo jak się wydawało.  Marek skrywa tajemnice, która zachwieje poukładane życie dziewczyny.

Książka jest ciekawa, dość wciągająca. Co przez to rozumiem? Jestem w stanie się od niej oderwać, przeczytać ją na raty, ale jestem ciekawa, co jest dalej. Nie zarywałam nocy czytając całą na raz, ale gdy tylko znalazłam wolną chwilę sięgałam po nią.

Historia z książki podobała mi się i uważam, że warto ją przeczytać. Jest z serii książek, które pozwalają mi się odprężyć, znaleźć chwilę na relaks, chwilę dla siebie. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Można czytać „na raty”.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Edipresse Książki oraz na FB.

Książkę pt.: ”Z pamiętnika zajętej wróżki” znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Kolejna ksiazka tez lubie czytac

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością bym poczytałam tę opowieść

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie "inne" książki z chęcią bym ją zobaczyła u siebie na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) super ja uwielbiam czytać ale mając małe dzieci to rarytas obym potem miaa kiedy nadroić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przeczytać. Bo lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta książka :-) taka luźna do której z chęcią się powraca

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa książka. Moglabym taka przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  8. wydaje mi się być ciekawa ....

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie się zapowiada chętnie pokusze się

    OdpowiedzUsuń
  10. W świecie, gdzie czas płynie tak szybko, taka książka która można czytać na raty to skarb.

    OdpowiedzUsuń
  11. W taką pogodę to fajnie poczytać taka lekką książkę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama bym poczytala izabella lesniewska

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa tematyka,panie mają co czytać

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czytać,relaksować się wieczorami przy ulubionej książce,z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka wydaje się być bardzo przyjemna do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przy moich dwóch dzieciaczkach czytanie na raty sprawdza się :) Muszę sięgnąć po tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie dziękuję za tę smakowitą recenzję :-) A książka nie jest dedykowana wyłacznie dla kobiet! Pozdrawiam, Ewa Zdunek

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio polubiłam takie "inne" ksiązki więc chętnie bym poczytała:)

    OdpowiedzUsuń