wtorek, 28 marca 2017

Edipresse Książki Książka pt.: „Kobieta bez wstydu” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Kobieta bez wstydu”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Edipresse.





Piotr pokazany jest, jako mężczyzna pracujący w wielu zawodach, ale nigdy nie za długa. Poszukuje własnego szczęścia, zawodu, który da mu satysfakcję, który pokocha i będzie chciał zostać w nim na zawsze. Robi kurs psychoanaliz i otwiera gabinet w rodzinnym Krakowie. To okazuje się strzałem w dziesiątkę. Potrafi sprawić, że kobiety mu powierzają najbardziej skrywane tajemnice - co tuszuje brak kompetencji i doświadczenia. Uroczy, kochający wszystkie kobiety, co nie zawsze dobrze się kończy, ponieważ kobiety nie lubią być jedną na milion J. Jego porady doprowadzają do ciekawych, często zabawnych sytuacji.


Książka, którą czyta się szybko i z zaciekawieniem. Lekka, doskonała na leniwe popołudnie, nie wymaga wielkiego skupienia, głębokich przemyśleń, za to często powoduje wybuchy śmiechu.

Moim zdaniem książka zdecydowanie warta przeczytania. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Wciągająca.
·      Szybko się czyta.
·      Momentami bardzo śmieszna.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Edipresse Książki oraz na FB.


Książkę pt.: „Kobieta bez wstydu” znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Trzeba przeczytać lubie takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne ciekawa ksiazka ja ostatnio pochlaniam ksiazki DIANY CHAMBERLAIN SA SWIETNE MOZE KTOS MA NA ZBYCUIU EWELINA TKACZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością bym poczytala jest ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie książki które się czyta z zaciekawieniem i wciągająca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie historyjki :0 ogólnie uwielbiam ksiażki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie na temat...
    Ja tez lubię czytac

    OdpowiedzUsuń
  7. coś lekkiego do czytania - z chęcią bym po nią sięgnęła w wolnym czasie

    OdpowiedzUsuń
  8. CZYTAC LUBIE WIEC MOZE SIE SKUSZE

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojaaaa szczęsciara same perełki wyhaczasz :) tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. intrygujący tytuł panie mają co ciekawego czytać

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czytać na świeżym powietrzu.Trochę się zrobi cieplej biorę książkę pod pachę i zabieram się za czytanie na swojej działce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój wolny czas się uszczuplił przez pracę,więc choć bym chciała nie wiem kiedy po tą książkę sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widac ze ciekawa propozycja ja obecnie cztam nic dwa razy sie nie zdarzy😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Tematyka dla mnie. Trzeba po prostu przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie i mnie wciągnęła by do czytania

    OdpowiedzUsuń
  16. Chetnie bym przeczytala taka ksiazeczke bo swietnie sie zapowiada

    OdpowiedzUsuń