czwartek, 9 marca 2017

Dolina Czerska - 100% naturalne, tłoczone soki NFC Soki 750ml - OPINIA

Zapraszam na opinię o sokach 750ml, jakie otrzymałam od Doliny Czerskiej - 100% naturalne, tłoczone soki NFC

Do testów otrzymałam soki:
1.  Jabłko-gruszka.
2.  Jabłko.
3.  Jabłko-truskawka.
4.  Pomidorowy.
5.  Jabłko-wiśnia.







Soki znajdują się w szklanych buteleczkach. U mnie pojemość jest idealna na jeden raz by każdy dostał po trochę soczku.

Smaki są różnorodne, dzięki temu każdy ma możliwość znalezienia swojego ulubionego. Moim faworytem jest zdecydowanie jabłko-wiśnia, słodkie jabłuszka przełamane kwaśnym smakiem wiśni. Nie za słodki, nie za kwaśny, doskonale gasi pragnienie i orzeźwia, szczególnie lekko schłodzony. Mąż rozsmakował się w pomidorowym, o dość intensywnym smaku pomidorów, bez posmaku chemii jak w większości takich soków. Amelka pokochała jabłkowo-truskawkowy, słodziutki, ale niemulący, z doskonale wyczuwalnym smakiem zarówno jabłek jak i truskawę. Ksawula wybrał bez dodatków, naturalnie jabłkowy, nie słodki, nie kwaśny, jak to stwierdził „po prostu pyszny”. Ostatni smak jabłko-gruszka też jest pyszny, mimo, że u nas nie stał się numerem jeden dla nikogo. Jest dość słodki, ale nie mdły, z dobrze wyczuwalnym smakiem zarówno jabłek jak i gruszek.

Są w 100% naturalne, bez dodatku chemii, cukru i innych zbędnych rzeczy, które znajdziemy często w innych sokach. To sprawia, że są zdrowe i bez obaw można je podać już maluszkom.

Pyszne witaminki, po które warto sięgać – tak bym opisała soczki. Oczywiście polecam.



Zalety:
·      Kilka smaków do wyboru.
·      100% naturalne.
·      Opakowanie 750ml – u mnie dla 4 osób na 1 raz.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Dolina Czerska - 100% naturalne, tłoczone soki NFC oraz na FB.

22 komentarze:

  1. Pyszne , zdrowe i smak do wyboru warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Musza byc pyszne a ten pomidorowy w sam raz na zupke

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawia mniecte soczki lubue jabłuszko izabella lesniewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam a ja włąśnie gruszkowe uwielbiam sa inne niz wszystkie i jak ty jałko wiśnia dla mnie super a pomidorowy chyba go nie polubie choć pomidorki już uweielbim

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne soki, naturalne takie lubie

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie i ja bym spróbowała każdego z nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. będą dla całej mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaminki dla chlopczyka i dziewczynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne,zdrowe,kolorowe,uwielbiamy takie soki które są tak naprawdę sokami 100%

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam soki. Chętnie bym wypiła wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się czy można dostać je w normalnych sklepach spożywczych bo nie widziałam.Soki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę podawać bez obaw dzieciom :) Pyszne i zdrowe jedyny minus,że za szybko znikają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. witaminki dla chłopczyka i dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  14. Bomba witaminowa najlepsza w takiej postaci,jak zawsze w 100% jestem za,pyszne,kolorowe i zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  15. Super soczki, pyszne i zdrowe 100% soku. Takie bardzo lubimy. Mniam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Soki pyszności, a i butelka praktyczna- szklana później można wykorzystać :) Bardzo smaczne soki zgadzam się Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja robię samodzielnie soki. W prezencie dostałam wyciskarkę https://zdrovi.pl/k/wyciskarki-do-sokow-wolnoobrotowe/ z jej pomocą można sobie każdy sok zrobić, zależy jakie się ma składniki w domu. Dowolnie łączyć, marchew z dynią szczególnie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zwolenniczką domowych soków z świeżych warzyw lub owoców. Jakiś czas temu zamówiłam sobie na https://duka.com/pl/agd/wyciskarki-do-sokow nową wyciskarkę wolnoobrotową i od tamtego momentu samodzielnie przygotowuję pyszne oraz zdrowe soki. Zaletą wyciskarek wolnoobrotowych jest to, że pozwalają one uzyskać sok na prawdę dobrej jakości, który jest bogaty w wszystkie cenne dla naszego zdrowia składniki odżywcze.

      Usuń