poniedziałek, 20 marca 2017

Chemia gospodarcza- DastyPolska DEGREASER CLASSIC - OPINIA

Zapraszam na opinię o DEGREASER CLASSIC, jaki otrzymałam od DastyPolska.


Zdjęcie od Dasty, mój płyn ma uszkodzoną buteleczkę dlatego nie chciałam go pokazywać :)



Za nim sama miałam przyjemność poznania płynu, czytałam wiele zachwycających opinii. Po części zachwyt innych mnie przekonała, ale już chyba tak mam, że jak sama nie sprawdzę do końca nie uwierzę. Z zachwytem, o jakim czytałam zgadzam się w 100 %.

Testowałam go do dwóch przypadkach. Pierwszy to podłoga, na której mam płytki z laminatu. Mają one x lat, na pewno dużo, ponieważ są jeszcze poprzednich właścicieli (tak mam zamiar wymieniać, ale póki, co są ważniejsze wydatki). Stan dla mnie jest do wymiany, mimo, że myte są często odkąd się wprowadziłam i wieloma różnymi środkami z ciemniały pod wpływem lat. Płyn naniosłam na jedną płytkę na 15 min po czy wyczyściłam bez użycia siły. Efekt oceńcie sami, dla mnie wielkie WOW.



Drugie testy odbyły się na ubraniach, gdzie była „stara” plama niewiadomego pochodzenia (podejrzewam, że rdza lub smar, ale nie jestem na 100% pewna). Plamy próbowałam się pozbyć wiele razy bez efektów. Płyn Dasty sobie poradził. Wystarczyło nanieść go na materiał i pozostawić na noc po czy przeczyścić szczoteczką i włożyć do pralki piorąc standardowo. Po plamie nie ma śladu (niestety popełniłam błąd tzn nie sprawdziłam jak wyszło zdjęcie z plamą i nie wyszło jak tylko dzieciaki coś solidnie poplamią, co nie będzie chciało zejść pokaże Wam zdjęcia przed i po użyciu).

Zapach ma „znośny”. Nie jest duszący jak większość skutecznych płynów, ale też nie pachnie kwiatkami J.

Jest wydajny, nie trzeba go dużo aplikować by był skuteczny.

Opakowanie to plastikowa butelka z rozpylaczem. Bardzo wygodna w użyciu.

Według mnie płyn jest genialny i zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Skutecznie radzi sobie z czyszczeniem „starej” podłogi oraz plamami na ubraniach.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie.
·      Zapach który da się wytrzymać.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Chemia gospodarcza- DastyPolska.

21 komentarzy:

  1. Mimo ciekawej opini zostane przy swoim ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny produkt który radzi sobie z brudem na kafelkach jak i plam na ubraniu jestem skłonna to kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. No co ty ??? Musze go miec u siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow do kwadratu :-) muszę go mieć

    OdpowiedzUsuń
  5. super mi by sie przydał do łazienki mam płytki któr maja maks 10 lat ale są strasznei jasne i porowate a nie gładkie i niestety kazy bród wnie się wciska trzeba szorowac szczotką inaczej sie nie da

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę przydalby mi sie taki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi sie do moich kafelek w kuchni,które chyba są już antykiem do tego przeszły remont kuchni.Zaciekawił mnie jako produkt również służacy do plam na tkaninach,super.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy płyn skoro ma tyle zastosowań, chętnie znalazłabym mu jakąś "robotę" u mnie w domu

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym taki wypróbowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo żesz faktycznie ! jestem w szoku normalnie .... musze go kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW PRZYDALBY SIE

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny. Chętnie oceniłabym sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy i na różne zastosowania

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie podłogi mówi mi wszystko.Muszę też go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta marka jest naprawdę świetna.Wszystkie preparaty są skuteczne i ten jest kolejnym dowodem na to :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem tego preparatu. Chciałabym mieć taki w domu.

    OdpowiedzUsuń
  17. wow wow wow :)))super środek

    OdpowiedzUsuń
  18. A nie mowilam ;) ten plyn to cudo z nim wszystko jest czysciutkie

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam w ogóle ale opinia bardzo zachęcająca

    OdpowiedzUsuń