wtorek, 28 marca 2017

Ale Cacko Mleczko oczyszczające Optimals do cery suchej/wrażliwej Oriflame - OPINIA

Zapraszam na opinię o mleczku oczyszczającym Optimals do cery suchej/wrażliwej Oriflame, jaki dostałam, od Ale Cacko.



Mleczko mieści się w plastikowej butelce z dozownikiem, który posiada możliwość blokady. Jest wygodna w użyciu, a blokada gwarantuje nam, że się przez przypadek nie wyleje.

Zapach ma delikatny, przyjemny, na skórze pozostaje chwilę po użyciu.

Z usunięciem makijażu radzi sobie bardzo dobrze. Nie ma potrzeby wielokrotnego powtarzania, dociskania by po makijażu nie było śladu.

Dla skóry jest bardzo łagodne. Nie powoduje szczypania, pieczenia czy jakiś innych reakcji alergicznych.

Mleczko jest wydaje, ponieważ nie trzeba powtarzać czynności wielokrotnie zużywa się go naprawdę mało.

Doskonale radzi sobie nie tylko z usuwaniem makijażu, ale również z oczyszczaniem skóry twarzy z wszelkich zanieczyszczeń. Pozostawia ją czyściutką i nawilżoną.


Moim zdaniem mleczko jest bardzo dobre i zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Dobrze radzi sobie z usunięciem makijażu.
·      Nawilża.
·      Oczyszcza.
·      Wygodne opakowanie.
·      Przyjemny zapach.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Ale Cacko oraz na FB.

Kosmetyki Oriflame znajdziecie na podstronie Oricacko.

NA STRONIE TRWAJĄ ZAPISY DO 

19 komentarzy:

  1. Super ja za mleczkami nie przepadam woel żele toniki i płyny micelarne ale kto wie czasem może sie przekonam i odo mleczek chociaz kiedyś ich używałąm zanim płyny micelarne odkryłam

    OdpowiedzUsuń
  2. z dozownikiem jest ok, praktyczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A znsm fajne jest ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji wypróbować przy najbliższej okazji trzeba będzie się zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ze z dozownikiem trzeba sprobowac samemu

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę same plusy plusten dozownik i co ostatnio mnie wkurzylo w moim zaczął szczypac w oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kosmetyki z dozownikiem, są dużo wygodniejsze w użyciu

    OdpowiedzUsuń
  8. DOZOWNIK TO SUPER WYGODA

    OdpowiedzUsuń
  9. to już panie na pewno przetestują

    OdpowiedzUsuń
  10. Mleczko z dozownikiem to wygodna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. wygodne w aplikacji, i nawilża to duży plus

    OdpowiedzUsuń
  12. to mleczko musi być świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja cera jest tłusta więc nie dla mnie mleczko.Same zalety mogę polecić koleżankom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam troche kosmetyków z tej marki ale najbardziej lubie kremy i perfumy😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, ze ma dozownik. Ciekawe czy poradzilo by sobie z moja mocna kredka do oczu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mleczka nie uzywam ale to dlatego ze zawsze mnie uczulaja. Ale to wydaje sie bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń