czwartek, 2 lutego 2017

Artepoint.pl Foto ramka i15 Granatowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o Foto ramce i15 Granatowej, jakie otrzymałam od Artepoint.pl Twoje dekoracje wnętrz.



(przepraszam, że dwa zdjęcia zamazane ale są na nim osoby których nie mam zgody na publikację a bez niej nie wstawię)


Do testów otrzymałam sześć ramek 9x13 cm.

Ramki są w kolorze granatowym, ładnie się prezentują szczególnie w otoczeniu jasnych kolorów (bieli, kremowego).

Posiada z tyłu krawat oraz zawieszkę, co daje nam możliwość zarówno powieszenia na ścianie jak i postawienia. Moim zdaniem świetne rozwiązanie, ponieważ można jej używać zamiennie.

Krawat jest solidny, nie wygina się, nie „zamyka”, a co za tym idzie ramka nie przewraca się tylko stoi stabilnie.

Zawieszka nie urywa się, powieszona ramka na ścianie nie spada.

Z przodu ramki znajdziemy szybkę plexi, ciekawe rozwiązanie, ponieważ nawet po upadku (sprawdzane), nie mamy jej w częściach.

Według mnie ramki posiadają same zalety i polecam.


Zalety:
·      Można zarówno zawiesić na ścianie jak i postawić np. na meblach.
·      Postawiona stoi stabilnie.
·      Z ściany nie spada.
·      Szybka plexi.
·      Ładny granatowy kolor.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Artepoint.pl Twoje dekoracje wnętrz.

24 komentarze:

  1. wygląda super postawić nie mam gdzie a póki co na ścianie nie mam tez gdzie powiesić bo u mni wymaga to mocnbych kołków :) a nie ma komu ich wkręcić (mam sporo takich do powieszenia czekają na lepsze dni)

    OdpowiedzUsuń
  2. Izabela Bathke2 lutego 2017 12:33

    Ale super

    OdpowiedzUsuń
  3. A ta szyba pleksa się nie rysuje? Ciekawe rozwiazanie i mnie sie podoba, zwlaszcza ta szyba ktora przy dzieciach to zbawienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie ramki,własnie coś takiego chce na mój przedpokój,tylko jeszcze zdjęcia muszę wybrac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ... uwielbiam takie ramki można z nich wyczarować świetne kolaże <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Stanisław Marek

    Bardzo ładne ramki

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczniusie :)))) ojj takich z 4 komplety bym potrzebowała, bo nie mogłabym się zdecydować które zdjęcia wybrać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. super. Własnie ostatnio zastanawiałam się czy nie zrobić takiego na ścianie w salonie bo akurat mam pusta całą i wypadałoby zagospodarować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zestaw ramek, są przydatne mając dużo zdjęć w domu, ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  10. powiesiłbym na ścianie w sypialni

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna do postawienia i powieszenia.

    OdpowiedzUsuń