poniedziałek, 23 stycznia 2017

Wydawnictwo Wilga Zestaw „Emi i Tajny Klub Superdziewczyn. Poszukiwacze przygód.” Książka i gra - OPINIA

Zapraszam na opinię o zestawie „Emi i Tajny Klub Superdziewczyn. Poszukiwacze przygód.” Książka i gra, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.








Książka spodoba się każdej dziewczynce lubiącej czytać historie o nastolatkach, poszukiwaniach skarbów, biwakach, przygodach. Opowiada o klubie super dziewczyn, do którego należy również jeden super chłopak. Przyjaciele wybierają się na biwak do lasu, by odnaleźć skarb, przeżyć super przygody i po prostu pobyć wspólnie.

Tekst zrozumiały dla dziecka 9 letniego, Amelka znalazła w książce tylko dwa słowa, których znaczenie trzeba było jej wytłumaczyć. Na książkę posiadającą 174 strony to moim zdaniem nie dużo.

Podzielona jest na pięć rozdziałów. Dziecko może czytać „na raty”, co jest zdecydowaną zaletą szczególnie w roku szkolnym, gdzie czas jest ograniczony.

Historia w książce jest wciągająca, jak pewnie zauważyliście moje dzieci kochają książki, a Amelka dużo czyta. Ta książka bardzo się jej podobała, a po przeczytaniu stwierdziła, że też chciałaby do takiego klubu należeć i przeżywać ciekawe przygody.

Oprócz książki jest też gra. Zasady są proste, dziecko nie ma problemów z ich zrozumieniem. Polega na dotarciu do ruin, a później wraz z swoją częścią skarbu do Tajnej Bazy. Po drodze są pola specjalne, na których znajdziemy zadania, np. należy wymienić 3 gatunki grzybów jadanych.

Plansza jest z grubego kartonu, solidna, na pewno posłuży długo.

Książka jest ciekawa, gra nie tylko bawi, ale i uczy. Moim zdaniem zestaw wart uwagi i polecam.


Zalety:
·      Książka + gra.
·      Książka ciekawa, wciągająca z zrozumiałym tekstem, z podziałem na rozdziały.
·      Gra z solidnymi elementami, nie tylko bawi, ale i uczy.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB.

Zestaw „Emi i Tajny Klub Superdziewczyn. Poszukiwacze przygód.” Książka i gra znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. super :) jako mała dziewczynka uwielbiałam gry planszowe :) próbuje corcię do takich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam planszówki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna książka z grą dla dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ale jak większość gier tego typu na to samo kopyto :D fajnie, że jako dodatek jest książka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw :-) gra i książka

    OdpowiedzUsuń
  6. Tajny klub i do tego gra -brzmi tajemniczo ale i wciągająco.

    OdpowiedzUsuń
  7. książka i zarazem gra to zabawa na 102

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo super, bardzo fajna gra i zabawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna książka z grą w środku

    OdpowiedzUsuń
  10. wiktoria jeszcze nie czyta ale książka z grą ??? Mamcia poczyta a potem zagra z córcią,lubimy takie pomysłowe i kreatywne rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna :)) ach chciałabym z Irminką pograc, gramy i czytamy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka z grą to zabawa na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze przemyślana książka i bez zaprzeczenia interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zobaczyłam pionki to od razu skojarzyła mi się z chińczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Izabela Bathke1 lutego 2017 15:11

    Ale super 2 w 1

    OdpowiedzUsuń
  16. Super i gra i książka, bardzo ciekawa propozycja moim zdaniem powinno być więcej taki zestawów

    OdpowiedzUsuń
  17. Stanisław Marek

    Mamy tą grę i moje córki mogłyby grac w nią bez końca

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje córki są wielkimi fankami książek o Emi . Ostatnio nabyliśmy grę i muszę przyznać ,że jest świetna . Bardzo podoba mi się to że można ja dostać w zestawie z książką a cena nie jest wygórowana . Gra bardzo solidna ..Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to to że pionki mogłyby zrobione na podstawie postacie z książki ale to już taka moja mała aluzja :)

    OdpowiedzUsuń