sobota, 7 stycznia 2017

Wydawnictwo AWM Książeczka pt.: ”Pojazdy w akcji" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: ” Pojazdy w akcji”, jaką otrzymałam od wydawnictwa AWM.





W książce znajdziemy bardzo dużo rodzajów samochodów wraz z ciekawymi informacjami na ich temat. 

Książeczka podzielona jest na kategorie, dzięki czemu dziecko może poznać np. wszystkie pojazdy wojskowe lub budowlane nie szukając ich po całej książce.

Znajdziemy tu dużą ilość naklejek, bo aż 180! A jak każdy zapewne wie, dzieci kochają kleić, a naklejki działają na nie jak magnes, więc dla nich to zdecydowany plus.


Książeczka zawiera też sporo zadań do rozwiązania przez dziecko. Znajdziemy w niej łamigłówki, labirynty i zadania z naklejkami. Są ciekawe, dziecko rozwiązuje je z przyjemnością i nie są za trudne.


Moim zdaniem książeczka zachwyci każdego fana samochodów niezależnie od wieku (tak mąż też z chęcią do niej zagląda udając, że pomaga dziecku :)). Polecam.



Zalety:
·      Aż 180 naklejek.
·      Labirynty.
·      Łamigłówki.
·      Zadania.
·      Informacje na temat samochodów różnego typu.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa AWM oraz na FB.


Książkę pt.: „Pojazdy w akcji” znajdziecie TU

23 komentarze:

  1. Świetna :-) i bardzo ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna moja córcia co prawda nie przepada za chłopięcymi ae naklejki pewnie by ja skusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łamigłówki,naklejki.labirynt.wszystko co najlepsze sla naszych dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo świetna książeczka, w sam raz dla mojej siostry ciotecznej syna on uwielbia takie pojazdy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejna perełka do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka dla chłopaków wspaniała i nauka i zabawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna książeczka,mój Mikołaj na pewno z tatusiem będą do nie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mojej Wiktorii i te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. książki o pojazdach u mnie potrzebne na potęgę

    OdpowiedzUsuń
  10. Stanisław Marek

    Mega książeczka z pewnością spodoba się każdemu małemu mechanikowi ...:) A naklejek masa !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest bogata w środku w zadania i naklejki.Ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:40

    Idealna dla każdego chłopaka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo tak dobra książeczka o samochodach zaciekawi nawet tych dużych panów, a ta wygląda zdecydowanie bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń