poniedziałek, 16 stycznia 2017

Spartan Prestige Płyn do płukania WHITE ROMANCE - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie do płukania WHITE ROMANCE, jaki otrzymałam od Spartan Prestige.




Płyn mieści się w wygodnej, plastykowej butelce, której zakrętka świetnie służy za dozownik płynu.

Zapach ma bardzo ładny, słodki, ale przełamany nutą limonki. Jest dość intensywny, ale nieduszący i nieprzeszkadzający. Na ubraniach zostaje dość długi czas słabnąc z godziny na godzinę.


Nadaje ubraniom miękkość, stają się bardzo przyjemne w dotyku. Dodatkowo zauważyłam, że dużo łatwiej się je prasuje.


Płyn jest bardzo wydajny, wystarczy jedna zakrętka na pełną pralkę ubrań by wyciągnąć je pięknie pachnące i mięciutkie.

Moim zdaniem płyn ma same zalety, bardzo jestem zadowolona z używania go i polecam.





Zalety:
·      Ładny dość długo utrzymujący się zapach.
·      Wydajny.
·      Nadaje ubraniom miękkość.
·      Ubrania łatwiej się prasują.
·      Wygodne opakowanie.

Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Spartan Prestige oraz na FB.

Płyn do płukania WHITE ROMANCE znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. Wydajny , pachnący warto go zakupić

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja uwielbiam płyny ale cięzko dobrac daki by był i dobry czyli zmiękczał tkaniny i dość długo pachniał i nie był z tej górnej półki cenowej bo u mnie dużo sie pierze a więć i kosztuje to troche :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam sie czy dla dzieci sie nadaje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt! Żona lubi dodawać płyny do prania

    OdpowiedzUsuń
  5. tego płynu jeszcze nie miałam,ale jak jest tak świetny to muszę mieć hihi :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Polibilam ten plyn pięknie pachnie i wydajny

    OdpowiedzUsuń
  7. mam bzika na punkcie płynów także na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego płynu nie miałam jeszcze. Z pewnością wypróbuję. Bo bardzo lubiępłyny do prania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pachnący na długo i wydajny muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapach z nutą limonki myślę, że pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  11. przydałby mi się taki płyn, bo mam innej firmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie zapach limonki. Pewnie spodobał by mi się

    OdpowiedzUsuń
  13. wyborem środków do prania zajmuje się żona

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie pachnące płyny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie pachnie.Po takiej dobrej recenzji chcę go kupić

    OdpowiedzUsuń
  16. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:30

    Uwielbiam zapach płynów

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ten płyn, ma taki piękny zapach, że dawno już nie używałam tak pieknie pachnącego płynu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Stanisław Marek

    Ciężko jest przedstawić produkt tylko poprzez opis ..ale i tak mnie zaciekawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem zapachu tego płynu :)

    OdpowiedzUsuń