wtorek, 17 stycznia 2017

SoFi dla Dzieci Zestaw: czapka i komin Pingwiny - OPINIA

Zapraszam na opinię o Zestawie: czapka i komin Pingwiny, jaki otrzymałam od SoFi dla Dzieci.






Dobrze wiecie, że z firmą SoFi dla Dzieci współpracuję od dłuższego czasu i dlatego teraz zgodziłam się na opinię po tygodniu (tyle czasu wystarczyło mi, aby komplecik synek ponosił oraz żeby go wyprać kilka razy, a jakość jest mi doskonale znana).

Muszę się przyznać, że jak komplecik doszedł myślałam, że raczej na wiosnę, wydawał się cieniutki (przyzwyczaiłam się, że zimowe czapki są wizualnie grube). Mój błąd, komplecik jest bardzo ciepły i mimo mrozów, synkowi nie było zimno. Wszystko dzięki dzianinie zewnętrznej: 95% bawełna, 5% elastan - gramatura 240g/m2 oraz dzianinie wewnętrznej: 97% bawełna, 3 % elastan - gramatura 300g/m2, wykończona cieplutkim meszkiem.

Jest bardzo wygodny. Czapeczka nie zsuwa się na oczy, nie podciąga do góry, nie uciska, doskonale chroni uszy. Komin dobrze chroni szyję przed zimnem.

Wizualnie jest bardzo ładny i moim zdaniem uniwersalny. Pingwiny będą pasować zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki.

Po 5 praniach zestaw wygląda jak nowy. Nitki nie puściły, nie rozciągnął się i nie skurczył, nie zmechacił.

Po raz kolejny uważam, że firma Sofi dla dzieci tworzy na najwyższym poziomie. Komplecik polecam, z nim żadne mrozy nie będą straszne.


Zalety:
·      Cieplutki.
·      Wygodny.
·      Śliczny.
·      Nie mechaci się.
·      Nie rozciąga.
·      Nitki nie puszczają.
·      Czapka nie opada na oczy, nie podciąga się do góry, doskonale zakrywa uszy.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę SoFi dla Dzieci oraz na FB.


Zestaw: czapka i komin Pingwiny znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. Oj ślicznie mu w tym kompleciku :) faktycznie jak czapka zimowa to mi tez się kojrzy z grubą lub jesli już to wewnątrz cieplutki polarek :) ale jak jest ciepła to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik śliczny i ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te pingwinki ważne, że ładna i cieplutka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik. Pingwinki bardzo urocze. Super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudaśny komplecik ... uwielbiam te nietypowo i jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny komplecik. Super zimowy wzór

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznusi ))) pingwinki są przeurocze :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny komplecik, bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stanisław Marek

    Komplet wygląda czadersko a do tego ma ode mnie ogromny plus za to że zakrywa uszy ...Ja nie znoszę kupowania czapek dla dzieci bo zazwyczaj trzeba iść z dzieckiem by przymierzyć i zobaczyć czy zakrywa dobrze uszy ..Masa czapek choć wygląda solidnie jest do kitu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. również jestem zadowolony z kompletu który ma syn,ma go dość długo już,ale na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  11. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:54

    Fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety niektóre czapki są średniej jakości, ta wygląda bardzo ciekawie i fajnieże mimo iż wydaje się cienka to jest ciepła, ja mam dość tych wielkich puchowych wręcz czapek pod którymi mój syn wiecznie się drapie, bo przecież one zero powietrza nie przepuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik a model wygląda prześlicznie

    OdpowiedzUsuń