czwartek, 26 stycznia 2017

Skoncentrowane środki czystości, porady Klarolin Obermark - OPINIA

Zapraszam na opinię o Klarolin Obermark, jaki otrzymałam od strony Skoncentrowane środki czystości.




Klarolin Obermark to płyn do mycia szyb, luster itp.

Myje wszelkie powierzchnie szklane skutecznie. Nie pozostawia smug, nie trzeba polerować, co dla mnie jest zdecydowaną zaletą.

Zapach ma „znośny”, nie pachnie ślicznie, ale też nie jest przeszkadzający, w powietrzu pozostaje dość krótko.

Opakowanie to plastikowa butelka i to dla mnie jedyny minus. Nie posiada pompki do rozpylania, co trochę utrudnia aplikację np. na okna. Osobiście poradziłam sobie z tym przelewając płyn do innego opakowania. Jednak według mnie bardziej liczy się zawartość nie opakowanie.

Uważam, że płyn jest skuteczny i nie pozostawia smug, których osobiście bardzo nie lubię. Polecam.


Zalety:
·      Skuteczny.
·      Nie pozostawia smug.
·      Nie trzeba polerować.



Wady:
Małym minusem jest niepraktyczne opakowanie.

Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Skoncentrowane środki czystości, porady.

25 komentarzy:

  1. A jak radzi sobie z szyba okna szkods ze nie ma pompki

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze że jest skuteczny,zapach się ulotni a czystośc pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak smugi to najgorsza rzecz zwłaszcza żę w dzisiejszyych czasach nie każdy ma czas na poprawki :) liczy sie skutecniość za 1 razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zmorą są smugi, o ile na szybach tak nie przeszkadzają bo firanka ale na lustrze tak :/ zwlaszcza że jak już wypoleruje na cacy chwilka czasu i łapki z powrotem, dlatego taki plyn to ulatwienie życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj szkoda, że opakowanie jest bez spryskiwacza ale jeśli jest tak skuteczny jak piszesz to nie jest to wielki problem

    OdpowiedzUsuń
  6. Spryskiwacz zawsze się znajdzie w domu dla mnie liczy się,że jest skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ważne że skuteczny i w przystępnej cenie reszta się nie liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny :)) i zawsze można przelać do buteleczki po byłym płynie :) zatem to pikuś :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, a butelkę tak jak stwierdziły inne opinie, zawsze można przelać do innej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybko można sobie poradzić z brudnym oknem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu, szkoda że nie ma aplikatora :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego płynu, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Izabela Bathke1 lutego 2017 15:08

    Nie lubie smug

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny produkt :) przydatny każdej kobiecie

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że opakowanie jest niepraktyczne i bez pompki, bo ja nie umiem myć powierzchni szklanych bez pompki właśnie

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo u mnie powierzchni szklanych przyda się sprawdzony płyn

    OdpowiedzUsuń
  17. Stanisław Marek

    Bardzo fajny produkt , Warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie trzeba polerować - podoba mi się ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeśli o mnie chodzi to ja w domu stosuję tylko i wyłącznie ekologiczne środki czystości

    OdpowiedzUsuń