niedziela, 22 stycznia 2017

Scann.R - najlepszy magazyn branży Papier Biuro Szkoła Zabawki Zestaw biurowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o zestawie biurowym, jaki otrzymałam od PANTA PLAST.










W paczuszce znalazłam notes, długopisy w etui, zszywacz oraz pudełeczko przyborami biurowymi.

W pudełeczku znalazłam linijkę, dwa ołówki, nożyczki, zszywacz, nożyczki i karteczki. Wszystko w kolorze czarnym, pasujące do każdego wnętrza. Pudełeczko jest nie duże, a więc można go postawić praktycznie wszędzie. Możemy w nim zamieścić własne zdjęcie (tam gdzie jest dziewczynka), co uważam za ciekawe rozwiązanie. Długopis pisze cieniutko, „nie leje się”, nie ma problemów z rozmazanym tuszem po całej kartce. Nożyczki są większe, bardzo ostre, co osobiście uważam za zaletę.

Zszywacze nie są duże, a co za tym idzie praktyczne. Nie zacinają się, bardzo łatwo wymienić w nich zszywki (niektóre ciężko otworzyć te otwierają się z łatwością).

 Notes jest praktyczny, z kołowrotkiem, można z niego wyrywać kartki bez uszkodzenia pozostałych stron.

Długopisy w etui piszą cieniutko. Bardzo mnie zaskoczył fakt, że posiadały malutkie kuleczki na końcach, okazało się, że to zabezpieczenie by od momentu produkcji do pierwszego użycia nie wysychały. Dzięki nim mam gwarancję, że jestem ich pierwszą właścicielką. Etui jest praktyczne i dość ładne. Zdecydowanie łatwiej go znaleźć w torebce niż włożony luzem długopis.

Moim zdaniem cały zestaw jest przydatny i polecam.


Zalety:
·      Ostre nożyczki.
·      Niezacinający się zszywacz.
·      Czarny, praktyczny kolor.
·      Notes z kołowrotkiem.
·      Cienko piszące długopisy.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


25 komentarzy:

  1. Zestaw nie duży i praktyczny super

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praktyczny

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw bardzo praktyczny i się przyda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebawem sama przetestuje. Już się nie mogę doczekac

    OdpowiedzUsuń
  5. No i extra .... przydatny w każdym domu zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki zestaw jest niezbędny na każdym biurku

    OdpowiedzUsuń
  7. super mi by się coś przydało takiego choc nie mam pojęcia gdzie bym na biurku postawiłą mam totalu bałagan :)

    OdpowiedzUsuń
  8. DLA mnie podstawa sa cienko piszące dlugopisy ze względu na okropne i nalo czytelne pismo. Posiadam podobny pojemnik na długopisy i inne rzeczy tylko ze z zegarkiem (który i tak zle chodzi bo sam się przestawia) i naprawdę jest niezastąpiony nic nie wala mi sie po katach stołach itd

    OdpowiedzUsuń
  9. Subcio :-) :-) :-) ido tego można mieć zdjęcie córeczki :-) :-) :-) meeega fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo praktyczny ten zestaw. Bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw konkretny,poręczny,tak w sumie idealny dla każdego jak na moje oko,pomyślę nad takim zaopatrzeniem dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw łącznie z notesikiem i długopisami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki zestaw przydałby się i mnie w domu, bardzo przydatny, a długopisy masz racje moja zmora szukanie długopisu luzem w torebce, lepiej gdyby był w etui

    OdpowiedzUsuń
  14. Stanisław Marek

    Taki zestaw by mi się przydał . świetny

    OdpowiedzUsuń