niedziela, 15 stycznia 2017

Sady Wincenta Soki 330ml - OPINIA

Zapraszam na opinię o sokach 330ML, jakie otrzymałam od Sadów Wincenta.



Do testów otrzymałam:
·      Sok jabłkowo – gruszkowy
·      Sok pomidorowy
·      Sok jabłkowo – wiśniowy
·      Sok jabłkowy
·      Sok jabłkowo – marchewkowy
·      Sok wieloowocowy
·      Sok jabłkowo – aroniowy


Soki mieszczą się w szklanych butelkach. Pojemość 330 ml idealnie zdaje egzamin na raz, a także, gdy potrzebujemy zabrać z sobą picie po za dom.

Powstaje w wyniku bezpośredniego tłoczenia surowych owoców, nie zawiera żadnych zbędnych dodatków. 100% soku z owoców sprawia, że jest zdrowy, bez obaw można podać dziecku czy osobie starszej, schorowanej.

Różnorodność smaków sprawia, że każdy znajdzie swój ulubiony. W każdym czuć naturalny smak owoców, co jest zdecydowaną zaletą. U mnie każdy polubił inny smak. Ksawery zachwycił się pomidorowym, co nie będę ukrywać dosyć mnie zaskoczyło, bo nigdy nie lubił. U Amelki wygrał jabłkowo – gruszkowy, a u męża wieloowocowy. Ja natomiast najbardziej polubiłam jabłkowo – wiśniowy, który jest lekko kwaskowy, doskonale gasi pragnienie.

Soczki są pyszne i zdrowe, BEZ DODATKU CHEMII, zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Pyszne.
·      Duży wybór smaków.
·      Pojemność idealna na jeden raz.
·      100% soku z owoców.
·      Bez dodatków chemii.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Sady Wincenta oraz na FB.

22 komentarze:

  1. UWIELBIAM 100% SOKI,NAJLEPSZE SĄ Z RANA NA MAŁY GŁÓD,PYCHOTA I TE PRZEPYSZNE OWOCE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę je też wypróbować uwielbiam takie owocowe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ech zawwsze mi smaka narobicie czymś ja takie soki uwielbiam :) chyba sie musze wziąść i zakupic

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie soki są mile widziane w naszym domu,zwłaszcza że dzieci uwielbiają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno przepyszne. Uwielbiam także soki. O każdej porze roku, i dnia.Moje dzieci także. Pycha...

    OdpowiedzUsuń
  6. soczki są przede wszystkim zdrowe, nie zawierają konserwantów i sztucznej "witaminy E"

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pilam ich jeszcze. Na pewno są dobre i zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  8. zimą soki sa wskazane to duży zastrzyk witamin

    OdpowiedzUsuń
  9. STANISŁAW MAREK


    Nie znam soków tej firmy ale muszę przyznać że przyciągnęły moją uwagę za to że nie mają dodatku żadnej chemii oraz swoją różnorodnością .. W takim pakiecie na pewno znalazłbym jakiś ulubiony smak .

    OdpowiedzUsuń
  10. natykam się na kolejną pozytywną opinię o sokach od nich

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się wybierać soki zdrowe i smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez chemii,smaczne jak tu się nie skusić na ich wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam soki, niestety coraz częściej zamiast soku otrzymujemy nektar. Plus za skład :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Izabela Bathke1 lutego 2017 15:10

    Uwielbiam te pomidorowe zdrowe I pyszne

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam te soki, ja polubiłam pomarańczowy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam soki zwłaszcza takie w buteleczkach na jeden raz ...Takie soczki są niezastąpione gdy ma się dzieci , którym non stop chcę się pić :) ... Szeroki wybór smaków ,każdy z rodziny znalazłby swój ulubiony tak jak u was :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W świecie pełnym chemii taki produkt jest na wagę złota. Niech się wszystkie kubusie itp. schowają. Dzieci chętnie je piją.

    OdpowiedzUsuń