sobota, 14 stycznia 2017

Frutaki Bio - przekąska owocowa Pani Truskawka i Pan Egzotyczny - OPINIA

Zapraszam na opinię o FRUTAKACH BIO, jakie otrzymałam od Frutaki Bio - przekąska owocowa.




Do testów otrzymałam panią Truskawkę oraz pana Egzotycznego.

Osobiście kocham żelki wszelkiego rodzaju i dla mnie Frutaki to taka pyszna, zdrowa wersja żelek. W smaku są naturalne, pani truskawka to smak i aromat prawdziwych truskawek, pan egzotyczny – mix mango i marakuji.

W frutakach znajdziemy aż 97% owoców. Dla mnie to bardzo dużo oraz gwarancja, że podając je dzieciom daję im zdrową przekąskę.


W opakowaniu znajdziemy 50g produktu. Ilość idealna dla mojej dwójki na jedną przekąskę. Tym sposobem nie zostaje nic na później, nie niszczy się, nie muszę zastanawiać się jak przechować by się nie popsuło.


Pyszna, zdrowa, owocowa – przekąska, którą zdecydowanie warto podać dzieciom, ale również samemu podjadać. Polecam.



Zalety:
·      Smaczne.
·      Zdrowe.
·      97% owoców.
·      Porcja idealna na jedną przekąskę dla dwójki dzieci.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Frutaki Bio - przekąska owocowa oraz na FB.

Panią Truskawkę znajdziecie TU.


Pana Egzotycznego znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Aniu a orientujesz się czy można już je kupić np w tesco?
    Ciekawa przekąska i mnie bardzo zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem ale masz na dole linki zapytaj na stronce na pewno ci odpowie

      Usuń
  2. Naprwno smaczna no i wazne ze jest zdowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ... z chęcią je wypróbujemy przy okazji ....

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam ja tez takei lubię żelki lub suszone owoce ogólnie a moje dziediaki juz nie :) prsynajmniej nikt mi nie zje

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowsza wersja żelek przypadła by mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna przekąska dla nas. Moi synkowie bardzo lubią. Razem ze mną takie. A te są bardzo zdrowe. I wyjątkowo smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przekąska smaczna dla dzieci i dorosłych

    OdpowiedzUsuń
  8. Apetyczne i zdrowe- to na pewno dla dzieci odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniamnuśśśśnie wyglądają :)) pychotka :D mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają fajnie,ale przyznam iż żelki to jedne z najbardziej słodkich przekąsek,nawet w aptece nie polecają żelków z witaminami :),a tak kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  11. Stanisław Marek

    Pani truskawka brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne opakowania,skład bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowe żelki.Sama wzięłabym je na przekąskę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna przekąska, lepiej ją kupić niż jakieś słodycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:35

    Wyglądają apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  16. to prawdą sa pyszne, zdrowe i znikają w mgnieniu oka. Ja nawet nie zastanowiłam się czy mam co przechowywać na później;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny typ przekąsek dla dzieci a to tego te nazwy - Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zdrowe to super a i swoetnie wygladaja

    OdpowiedzUsuń