niedziela, 8 stycznia 2017

Animos Magiczna Gąbka - OPINIA

Zapraszam na opinię o magicznej gąbce, jaką otrzymałam od Animos.





W opakowaniu znajdziemy 3 gąbeczki o wymiarach 10x15 cm. Są średniej wielkości, co sprawia, że używa się ich bardzo wygodnie.

Gąbka wymaga tylko wody, aby była gotowa do użycia, żadnych detergentów, co jest zdecydowaną zaletą. Podczas użycia nie mamy żadnych zapachów, więc mogą je także używać osoby wrażliwe na wszelkie zapach.

Testowałam je kredkach na różnych powierzchniach (plastikowy stolik, meble, kafelki, lodówka), bez problemu usunęła zarówno, gdy używana była zaraz po porysowaniu kredkami, jak i po paru dniach. Nie było potrzeby dociskania, szorowania, tarcia, wielokrotnych poprawek. Efekt bardzo mnie zadowolił.

Moim zdaniem gąbeczki są skuteczne i wygodne w użyciu, zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Doskonale radzi sobie z usunięciem kredek z różnych powierzchni.
·      Wygodna w użyciu.
·      Bez potrzeby dodawania detergentów.
·      Brak zapachu podczas użycia.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Animos oraz na FB.


Magiczną gąbeczkę znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. to ja poprosze taka magiczną :) gąbeczkę jeszcze jakby usuneła śladu malowania po scianach to bym ją pokochała :) a tak czeka nas malowanie ścian :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, takie gąbeczki to u mnie bardzo by się sprawdziły przy dwójce maluchów. Ciągle gdzieś piszą. Nieraz także po ścianie. Blok rysunkowy, i karki, zeszyty nieraz nie wystarczą. Chwila nieuwagi i już...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna a przy dzieciach to i nawet wskazana :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. z czymś takim się jeszcze nie spotkałam ... ciekawie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. super :))) u mnie byłaby ciągle używana :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, zwłaszcza, że przy dwójce małych dzieci i dwóch psach miejsc gdzie coś się znajdzie do mycia jest wiele, a nie w każdym można użyć detergentu

    OdpowiedzUsuń
  7. super rzecz czyszczenie bez detergentu

    OdpowiedzUsuń
  8. Do domu idealna coś nowego i ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  9. solidna gąbeczka, chętnie i ja bym taką wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  10. usuwanie kredek z każdej powierzchni to cudo dla nas

    OdpowiedzUsuń
  11. STANISŁAW MAREK

    Fajnie że nie ma żadnego zapachu podczas użycia a do tego jak widać świetnie sobie radzi z różnymi powierzchniami . warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. Izabela Bathke1 lutego 2017 15:06

    Cudasna gąbka

    OdpowiedzUsuń
  13. a ze ściany też usuwa? to ja takiej magicznej co ze ścian usunie to bym chętnie poszukiwała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa opinia a gąbeczka wygląda na solidną - najważniejsze ze daje rade

    OdpowiedzUsuń