środa, 21 grudnia 2016

www.gadzetex.pl Kubki - OPINIA

Zapraszam o opinię o kubkach, jakie otrzymałam od strony gadzetex.






Nie będzie to typowa opinia, bo jak każdy z Was pewnie wie, nie zależnie od tego, jaki to nie będzie kubek, gdy rzucimy nim o ziemie będzie w kawałkach. Tak, więc wybaczcie nie będę sprawdzać na ile części się rozpadają.


Do opinii dostałam dwa kubeczki.
Pierwszy posiada czarny środek, co sprawia, że nie „zachodzi” np. od herbaty. Wizualnie jest dość ładny, w wygodnym uchwytem.

Drugi kubeczek ma żółte wnętrze, a na zewnątrz jest czarny. Ładnie się to komponuje. Bardzo podoba mi się fakt, że można po nim pisać kredą. Dzięki temu mamy możliwość np. zostawienia wiadomości, dzieciaki mogą porysować podczas picia z kubeczka.


Oba kubeczki mi się podobają i uważam, że są warte zakupu, więc polecam.


Zalety:
·      Pierwszy z czarnym wnętrzem, nie zachodzi od np. herbaty.
·      Drugi z możliwością pisania po nim kredą.
·      Ładne wizualnie.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę www.gadzetex.pl oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Jak ja kocham kubki i ten z żółtym wnętrzem jest śliczny
    ale ten czarny praktyczniejszy bo i po kawie i po herbacie nie zawsze da się domyć chyba że na bieżąco myjemy

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihihi super recenzja. Kubków w domu nigdy za wiele

    OdpowiedzUsuń
  3. O cos dla meza zbieraćza kubkow

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredowy kubek :-) super poranny napis dla męża zrób mi herbatę

    OdpowiedzUsuń
  5. kubek z możliwościąpisania kredą to bardzo ciekawy kubek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne, ciekawy ten - na którym można pisać kredą

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten z możliwością pisania po nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo jakie świetne ... idealne na prezent ... kubków nigdy za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna kolorystyka,przyznam mam sporo kubków i ostatnio się ich trochę pozbyłam bo już nie mam miejsca aby je trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladne kolory, przynajmniej nie zachodzą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te kubki. Ja taki do pisania kredą mam też. Śwetny. Zawsze można jakąś informację zostawić dla dziecka, czy męża.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam podobny a pomysł z możliwością pisania po nim uważam za świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubeczki od gadzetex sa rewelacyjne, ja bardzo je osobiście lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty, zarówno ten pierwszy co ma wielki plus za brak osadu widocznego, tak i drugi by przypomnieć coś napisem bądź ukazać rysunkiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kubki u mnie znalazł by miejsce 😊

    OdpowiedzUsuń