sobota, 17 grudnia 2016

PRZEPIS - HOD-DOG po mojemu

HOD-DOG po mojemu


SKŁADNIKI:
2 bułki hod-dog
1 pomidor
3 ogórki konserwowe
2 duże rzodkiewki
2 plasterki sera żółtego
2 parówki
Fanex Sos Gyros


PRZYGOTOWANIE:
Bułki kroimy wzdłuż, nie do końca, parówkę zawijamy serem i wkładamy w bułkę. Wsadzamy do mikrofalówki i grzejemy do momentu aż ser się rozpuści (około 1,5 min). W tym czasie myjemy rzodkiewki i pomidora, a następnie kroimy w średnio grube plastry, ogórki kroimy wzdłuż. Bułki wyciągamy, wkładamy warzywa po boku każdej i polewamy sosem Gyros.




Szybko, smacznie, z warzywami, więc i można powiedzieć, że po części zdrowe J.

21 komentarzy:

  1. mniam coś nma kolacje :)
    tylko sosu mi brak

    OdpowiedzUsuń
  2. O ty nie dobra robic smaka pysznosci

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno dużo zdrowsze niż te kupione :) i smaczniejsze też pewnie

    OdpowiedzUsuń
  4. No takich zdrowych i smacznych to już dawno nie jadłam. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo muszę skorzystać z przepisu, smaczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. z daleka wyglada jak motylek :))) mniamnuśnyyy :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. No i czad chyba sama kiedyś je zrobię ... wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja ale bombowe zjęcie,przyznam uwielbiam takie smakołyki,aj Aniu przygarnęłabym Ciebie do siebie,razem byśmy w kuchni porządziły :*

    OdpowiedzUsuń
  9. To mi narobiłaś ochoty, ale ja musze zrobić wersję bez sera, bo u nas problem z produktami mlecznymi niestety

    OdpowiedzUsuń