środa, 9 listopada 2016

Wydawnictwo Literka Seria „kolorowanka malucha” - OPINIA

Zapraszam na opinię o serii „kolorowanka malucha”, jakie otrzymałam od wydawnictwa Literka.





Seria składa się z 4 kolorowanek, a w każdej z nich znajdziemy duże ilustracje do pokolorowania. Nie zawierają małych szczegółów, co sprawia, że doskonale nadają się dla najmłodszych, dopiero uczących się kolorować.

Każda strona jest podpisana, co pozwala maluchom nauczyć się nowych słów oraz poćwiczyć nazywanie rzeczy, zwierząt czy ludzi.

Na dole każdej strony znajdziemy szlaczek do zrobienia przez dziecko po kreseczkach.

Na okładce znajdziemy puzzle malucha do wycięcia i układania.

Uważam, że malowanki są bardzo fajne dla maluszków dopiero uczących się kolorowania. Polecam.

Zalety:
·      Duże obrazki do kolorowania.
·      Szlaczki do zrobienia po przerywanej linii.
·      Nazwa rzeczy nad każdym obrazkiem.
·      Puzzle do wycięcia i układania.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Literka.


Serię „kolorowanka malucha” znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Wesoły garnek :-) fajne ilustracje :-) Tosia mialaby wielka frajdę kolorujac

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne duze obrazki ułatwia prawidowe malowanie najmlodszym dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak o takie crudno w sklepach pełno księzniczek samochodów i innych bajokwych postaci z obrazkami bardziej sla nastolatek niż mały dzici które ucza się malowac

    OdpowiedzUsuń
  4. taka malowanka dla dziecka będzię idealna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba taka kolorowanka

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne do pierwszej nauki ... jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie przydałyby się duże obrazki na pierwszą kolorowankę książeczki są super.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna , podoba mi się. I wzory grafomotoryczne super, przygotowujące rączkę do pisania

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się Mikołaj nie miałby z nimi trudności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne kolorowanki, podoba mi się że są podpisane obrazki, bo można uczyć dziecko zapamiętywania:)

    OdpowiedzUsuń