wtorek, 22 listopada 2016

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Trolle. Mój wyczesany pamiętnik” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Trolle. Mój wyczesany pamiętnik”, jaką dostałam od wydawnictwa Egmont.






Pamiętnik jest po prostu genialny. Znajdziemy w nim wiele zadań, przy których dziecko nie tylko będzie się świetnie bawić, ale i rozwijać w różnych dziedzinach (np. trzeba ułożyć piosenkę o Trollach, narysować wymyślonego trolla, opisać sen itp.). Po za nimi znajdziemy dużo miejsca na dziecięce sekrety, ciekawostki, quizy.

Okładka jest gruba, solidna, a strony dość grube. Sprawia to, że pamiętnik przetrwa wiele lat, a kiedyś będzie doskonałą pamiątką, powrotem do dzieciństwa.

W pamiętniku dość dużo stron, tak, więc daje dziecku zajęcie na długie godziny, a nawet dni.

Jest nie duży, a więc można go zabrać np. do szkoły.

Amelka jest nim zachwycona, ja również i zdecydowanie obie polecamy.



Zalety:
·      Ciekawe zadania nie tylko bawiące, ale i uczące.
·      Dużo miejsca na różne notatki, wspomnienia, marzenia.
·      Twarda okładka.
·      Nie duży rozmiar można zabrać np. do szkoły.





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.


Książkę pt.: „Trolle. Mój wyczesany pamiętnik” znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Fajny format i mocna oprawa ida w parze super

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda super troliki na czasie sporo ostatnio widziałam podobnych ksiązeczek, figurek lizaków itp. A pamiętnik super sama pamiętam jak uwielbiałam pamiętniki choc za moich czasów nie były takie wyczesane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutki, sama chętnie bym w niem popisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zadania to jest dodatkowy atut, dziecko przy okazji myśli i wykonuje

    OdpowiedzUsuń
  5. ALE SWIETNY :) TYMBARDZEJ ZE NIEDLUGO MIKOLAJKI MOZE AKURAT PRZYNIESIE :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pamiętnik, zanim się obejrzę córeczka będzie chciała taki mieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) sama być chciała robić w nim notatki :) Troll sprawia, że się uśmiecham :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trolle teraz na czasie :) Podoba mi się pamiętnik,widziałam ostatnio też fajną pościel z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny,moja córcia chce abym zabrała ją do kina na tą bajkę,ale na razie jeszcze u nas nie grają..

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że zgarniasz wszystkie nowinki ... super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mojej bratanicy na pewno spodobałby się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kreatywny pamiętnik jaka nowość w końcu ktoś pomyślał 😎

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajny:) trolle ostatnio na topie to taki pamiętnik dla młodej panienki jest idealny

    OdpowiedzUsuń
  14. Super szkoda ze za naszych czasów takich nie było

    OdpowiedzUsuń