piątek, 25 listopada 2016

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Star Darlings. Sage i podróż do świata życzeń. Libby i wybory w szkole” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Star Darlings. Sage i podróż do świata życzeń. Libby i wybory w szkole”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.




Książka o przygodach w Gwiezdnej Akademii, szkole uczącej spełniać marzenia mieszkańców odległego świata. Losy Gwiezdnej Krainy są zagrożone, spoczywają w rękach Star Darlings - dwunastu wyjątkowych dziewczyn. By ją ocalić muszą nauczyć się współpracy, a także, czym jest prawdziwa przyjaźń. Historia bardzo ciekawa, wciągająca, warta przeczytania przez dziecko, przenosząca je w magiczny świat.

Tekst jest dość prosty, zrozumiały, co zdecydowanie zachęca do czytania.

Książka podzielona jest na dwie części oraz na rozdziały, co pozwala dziecku na czytanie „na raty”. Jest to zdecydowana zaleta, ponieważ książka 182 strony, a to zdecydowanie za dużo by dziecko przeczytało na raz czy dwa razy.


Moim zdaniem ciekawa książka, która dziecko wciągnie. Amelii bardzo się podoba, polecamy.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Pokazuje, czym jest prawdziwa przyjaźń, jak współpracować z innymi.
·      Prosty, zrozumiały tekst.
·      Podział na rozdziały.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.


Książkę pt.: „Star Darlings. Sage i podróż do świata życzeń. Libby i wybory w szkole” znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. super pierwsze skojażenie miałam z bajeczką z mojej młodości chyba "czarodziejki z księżyca" tytuł :)_ to jakby nowa werrsja ja tamta bajke lubiłam a tu chcętnie bym sama poczytała :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespotkalam takiego podzialu ksiazeczek musza byc fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio w opiniach pojawia się wiele ciekawych książek dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  4. taka magiczna książeczka na pewno spodobałaby się mojej Ali, w dodatku uczy cym jest przyjaźń i współpraca a więc dodatkowy plus

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo stron ma ta książeczka,zrozumiały tekst to podstawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj tak te same skojarzenie co Sylwia :-) Czarodziejki :-) w sumie to fajna książka i ja chętnie bym po nią sięgła

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tez się skojarzylo z czarodziejkami. Podoba mi się ta książka

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ksiązeczka dla dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej chyba dla dziewczynek także u nas póki co raczej się nie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa książka dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa książka dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoła ucząca spełniać marzenia- Fajnie :) Ciekawa książka

    OdpowiedzUsuń
  13. książeczka wydaje się ciekawa, ale dla nas jeszcze jest zbyt "dorosła" lubię książki z podziałem na rozdziały:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna nawet na prezencie się nadaje

    OdpowiedzUsuń