piątek, 4 listopada 2016

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Luna. Photo book” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Soy Luna. Photo book”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.









Soy Luna to serial, który od jakiegoś czasu gości na antenie Disney Channel. Opowiada o przygodach nastolatki jeżdżącej na wrotkach. Książka pokazuje wiele zdjęć m.in. z planu serialu, a także wiele ciekawostek na jego temat.

Zdjęcia, które w niej znajdziemy są duże, wyraźne, ciekawe. Jest ich bardzo dużo, co zdecydowanie jest zaletą.

Książka posiada twardą okładkę, grubsze, śliskie strony, co sprawia, że nie ważne ile razy będzie oglądania, nie zniszczy się tak szybko.

Moim zdaniem książka jest doskonałym prezentem dla każdego fana serialu. Polecam.





Zalety:
·      Piękne, duże zdjęcia.
·      Ciekawostki o aktorach.
·      Informacje z planu zdjęciowego.
·      Twarda, solidna oprawa.
·      Śliskie strony.





Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictaw Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Soy Luna. Photo book” znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. książeczka super ale ja nie na czasei i nie znam tego serialu :) córci mam 5 lat więc wszystko przede mna :) i czasem żałuje że jak ja byłam nastolatka nie było takich rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ksiazeczka twarda oprawa nie pozwoli na szybkie zniszczenie przez dziecko ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała książka dla miłośniczek Soy Luna

    OdpowiedzUsuń
  4. książeczka na prezent bybyła idealna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych seriali młodzieżowych to książka na prezent idealna

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna książeczka, aczkolwiek jeszcze moja córka nie zna bohaterki

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie twarda oprawa jest solidniejsza ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. dla fanki to największy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Luny nie znam, ale już chyba czytałam podobną książeczkę u Ciebie, za moich czasów to wiedzę o swoich ulubionych idolach to pobierałam z Bravo itp i przyklejałam do zeszytu :) a teraz -pewnie Tosia jak juz dorosnie będzie chciała taką książeczkę o swojej idolce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje dzieci ostatnio zaczęły oglądać ten serial

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz każda bajka czy serial dla dzieci ma swoje gadżety.Książka będzie rozchwytywana przez fanki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie słyszałam o takim serialu

    OdpowiedzUsuń
  13. Serialu nie widziałam ale dobrze wiedzieć,że można kupić książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. idealna dla pasjonatek zbierających informcje o fanach

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego filmu, ale książka wydaje się byc idealnym prezentem dla fanów, wiele ilustracji i ciekawoski związane z filmem to naprawdę doskonała ksiażeczka

    OdpowiedzUsuń
  16. doskonała dla nastoletnich fanek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W sam raz na prezent dla młodej fanki serialu.

    OdpowiedzUsuń