poniedziałek, 21 listopada 2016

Tytan Płyn do mycia kuchni - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie do mycia kuchni Tytan ekspert w kuchni, jaki otrzymałam od Zakłady Chemiczne Unia.





Płyn używałam na różnych powierzchniach w kuchni. Zarówno mycie kuchenki, blatu jak i płytek z jego pomocą nie wymaga szorowania. Doskonale radzi sobie z brudem codziennym, tłuszczem, który osiadł na płytkach czy blatach, jak i tym, co nam się wylało na kuchence.

Zapach płynu jest dość przyjemny, nie przeszkadza, nie drażni, po chwili praktycznie nie jest wyczuwalny w powietrzu.

Opakowanie jest wygodne w użyciu, z atomizerem oraz blokadą dającą nam gwarancję, że nie wyleje się, gdy naciśniemy przez przypadek.

U mnie zagości na długo i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Skuteczny.
·      Wygodny w użyciu.
·      Przyjemny zapach.
·      Opakowanie z blokadą.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Unia oraz FB Tytan.

Płyn do mycia kuchni Tytan ekspert w kuchni znajdziecie TU.



25 komentarzy:

  1. Sobrze wiedziec w kuchni zawsze ciężko domyć to co sie osadza na szafkach i płytkach zwłaszcza tam gdzie trudno dostępne

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Super płyn :) Na pewno kiedyś wypróbuję :) Ciekawi mnie tylko czy nie rysuje powierzchni kuchenki? Próbowałam już różnych płynów i każdy miał jakieś wady, mam nadzieję,że z tym będzie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba będzie wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubimy ... używamy .... i polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uzywalam jeszcze. Do płytek by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  7. a jaką masz kuchenkę? bo mnie interesuje coś do płyty ceramicznej

    OdpowiedzUsuń
  8. innego używam ale będe musiała zakupić jak mi sie skończy

    OdpowiedzUsuń
  9. polecamy :) Kupilam i nie zaluje

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest kilka aspektów dla których produkt jest ten rewelacyjny, dosyć, że skuteczny to i bezpieczny, mający blokadę przed małymi rączkami

    OdpowiedzUsuń
  11. ważne,że jest skuteczny i ta blokada

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten Srodek i w 100% sie u mnie sprawdził,polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam muszę również go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tytan jest bardzo dobry koniecznie potrzeba mi i ten zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tytan znamy używamy i polecamy

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze przyznam nie znam marki, ale jesli jest skuteczny to chętnie poznam, bo nie cierpię walczyć z czyszczeniem kuchenki

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli skuteczny to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń