niedziela, 27 listopada 2016

TickLess Polska Urządzenie MITELESS HOME - OPINIA

Zapraszam na opinię o urządzeniu MITELESS HOME, jakie otrzymałam od TickLess Polska.




Urządzenie działa na zasadzie emisji ultradźwięków o odpowiedniej częstotliwości, są one bezpieczne zarówno dla ludzi jak i zwierząt domowych. Ultradźwięki blokują narząd Hallera u roztoczy, czego konsekwencją jest ich powolne umieranie. Tyle z teorii, a teraz przejdźmy do mojej opinii.

Wielkościowo jest nie duże, bez problemu można włączyć w gniazdku schowanym np. za firanką.

Czy działa? Nie jestem w stanie zobaczyć ultradźwięków, zresztą nikt nie zobaczy J. Młody ma uczulenie na roztocza i to dość silne, objawami u niego są wysypki w różnych miejscach z różną intensywnością. Gdy był w domu 2 tygodnie z powodu wirusów, pod koniec pobytu jego skóra była praktycznie „czysta”, a to dla mnie zdecydowany dowód, że urządzenie działa.

Moim zdaniem jest warte zakupu, osobiście szukam wszelkich sposobów by, choć trochę pomóc młodemu. Niestety fakty są takie, że nie jestem w stanie całkowicie wyeliminować roztoczy z jego życia, no chyba, że go zamknę w jednym pomieszczeniu z takim urządzeniem i nie będę wypuszczać J. Tak na poważnie ja jestem bardzo zadowolona efektów, jakie osiągnęłam odkąd MITELESS HOME jest z nami i zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Nie duże.
·      Bezpieczne dla ludzi i zwierząt.
·      Skuteczne.
·      Łatwe w obsłudze.




Wady:
BRAK



Moja ocena 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę TickLess Polska oraz na FB.


Urządzenie MITELESS HOME znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Dobrze ze pomoglo mlodemu choc troche mysle ze polece go znajomej

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo Wam współczuję bo uczulenie na roztocza to chyba jedne z najgorszych jakie mogą być - kota, ps, traw i innych alergenów można unikać ale roztocza są przecież wszędzie - dobrze, że jest takie urządzenie, które może Wam choć troszkę pomóc w tej nierównej walce

    OdpowiedzUsuń
  3. oj uczulenie to nie jest fajne mam na jakies pyłki i wiosną i jeiseinia katar dokucza więc o ile sozonow jest kiepsko cieszę się że nie mam ani my ani dzieci większych problemów. A jesli jest cos co może pomóc to ja chętnie by uzyła

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne urzadzenie.. kurcze a jeszcze jaktak skuteczne to warto polecać alergikom

    OdpowiedzUsuń
  5. My się nie dostaliśmy do testów ;) Też walczymy z uczuleniem na roztocza, nie równa to walka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na też nie z tych testów u nich to 2 współpraca z tą firmą w wakacje pokazywałam urządzenie przeciw kleszczą

      Usuń
  6. Ciekawe urządzenia czy alergik czy nie roztoczy nikt nie chce mieć w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprawa dla alergika .. u nas na szczęście bez alergii

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze jakiś plus ... jeśli działa to czwmu nie spróbować i dalej nie stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze że jest skuteczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawe urządznie i nie duże

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze że się sprawdza urządzenie

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę takie urządzenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałoby mi się takie urządzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przydałoby mi się to urządzenie, akurat walczymy z alergią na roztocza:/

    OdpowiedzUsuń
  16. czego to ludzie nie wymyślą, super technologia :)

    OdpowiedzUsuń