niedziela, 6 listopada 2016

Sady Wincenta Soki w puszcze - OPINIA

Zapraszam na opinię o sokach w puszcze, jakie dostałam od Sadów Wincenta.




Puszki zawsze kojarzyły mi się z napojami gazowanymi, mało zdrowymi. Przyznam się, że nie wiedziałam wcześniej soków w puszkach i takie rozwiązanie bardzo mi się spodobało.

Do testów otrzymałam dwa smaki:
·      Jabłkowo – gruszkowy
·      Jabłkowy
Oba smaki zdecydowanie przypadły do gustu zarówno mnie jak i reszcie domowników. Soczki są słodkie, ale za sprawą cukru czy jego zamienników, a naturalnie słodkie od owoców.

W puszcze znajdziemy 315ml soczku. Jest plastikowa wygodna w użyciu.

Soki są naturalne, powstają w wyniku bezpośredniego tłoczenia surowych owoców. W składzie znajdziemy tylko sok nie koncentrat, w jabłkowym 100%, a w jabłkowo-gruszkowym po 50% każdego. Nie zawierają wody, ulepszaczy, ani nic innego.

Pyszne, zdrowe, z 100% owoców – soki, po które zdecydowanie warto sięgać. Polecam.



Zalety:
·      Pyszne.
·      Zdrowe.
·      100% soku z owoców bez wody, cukru, chemii.
·      Wygodne opakowanie.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Sady Wincenta oraz na FB.

22 komentarze:

  1. Zdrowe i smaczne w fajnym opakowaniu :-) poszukam takowych w sklepach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj super pomysł ja gdzies widziałam napoje w puszce takie głónie izotoniczne nawadniające a soków nie i to rewelacyjny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w puszce soki bardzo ciekawe rozwiazanie ale jak są zdrowe i naturalne to jest plusem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malo spotyka sie soki w puszce i do tego niegazowane .owocowe samo zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że zdrowe soczki można teraz pić w puszeczce

    OdpowiedzUsuń
  6. Sady Wincenta mnie zaskakują najpierw w kubeczku a teraz w puszcze przy zachowaniu tej samej jakości i pysznym smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Soki w puszcze fajna sprawa a nie tylko w kartonikach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa opinia i również ciekawe soki

    OdpowiedzUsuń
  9. te soki muszą być bajeczne w smaku :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkałam się jeszcze ze sokami w puszce wyglądają ładnie i pewnie smakują trzeba bedzie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle dobra w małej puszcze ... czemu nie ... jak je znajdę to na pewno sama z chęcią posmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. soków w puszcze to nie widziałem jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  13. soczki pychota, uwielbiam i z chęcią poznam te

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie piłam soku z puszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. My też bardzo polubiliśmy te soki, w puszkach to dla nas ciekawe rozwiązanie, ale osobiści najbardziej polubiłam te z kranikiem 3litrowe

    OdpowiedzUsuń
  16. sok w puszce - a to nowość dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie piłam takich jeszcze soczków. Fajna sprawa w puszce soczek. I do tego bez ulepszaczy. Super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszy mnie, że soki są pozbawione zbędnych składników konserwujących - w końcu ludzie zaczęli zdawać sobie sprawę z tego, że spożywanie takich substancji jest po prostu szkodliwe... Ja, soków za wiele nie piję, ale często kupuję syropy firmy https://www.herbapol.com.pl/produkty/spozywcze/syropy

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapewne są pyszne takie soki i zdrowe przede wszystkim. W sklepach sok sokowi też nierówny. Nie ma jak się samemu taki przyrządzi. Wystarczy do tego wyciskarka wolnoobrotowa dobrej jakości. Na https://zdrovi.pl/ jest ciekawy wybór i to już są solidne urządzenia. Soki z takiej wyciskarki to samo zdrowie.

    OdpowiedzUsuń