sobota, 26 listopada 2016

Meglio Bagno - OPINIA

Zapraszam na opinię o Meglio Bagno, jaki otrzymałam od firmy Meglio.




Meglio Bagno służy do czyszczenia łazienki. Nadaje się do urządzeń sanitarnych, kabin prysznicowych, baterii czy płytek. Ja testowałam go w dwóch miejscach – na płytkach oraz kranie.

Jest skuteczny, nie ma potrzeby intensywnego szorowania. Usuwa zarówno codzienne zabrudzenia jak i osad oraz kamień.

Zapach ma specyficzny, ale nie „śmierdzi” nie jest duszący czy przeszkadzający.

Opakowanie jest wygodne w użyciu. Mamy dwie możliwości używania, jako piany lub spray. Piana jest dość gęsta nie spływa zbyt szybko i osobiście wolę go w tej wersji używać.

Skuteczny, wygodny w użyciu i nie śmierdzi. Moim zdaniem jest wart zakupu i polecam.


Zalety:
·      Skutecznie czyści zabrudzenia i usuwa kamień.
·      Wygodny w użyciu.
·      Piana lub spray.
·      Nie śmierdzi.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Meglio oraz na FB.

20 komentarzy:

  1. Super sama lubie używac tylko sprawdzonych śroków nw łazience a u mnie cięzko się pozbyc a nie każdy mi podchodzi zapachowo z racji małej łazenki bez okna bo mam w środku i mocne zapachowo środki przytłaczają

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę mężowi kupić bo on bardzo lubi myc łazienkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty meglio sprawdzilam i polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. znam, używam i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno przydatny w każdej łazience, szczególnie pry generalnym sprzątaniu przed świętami

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zobaczę go w swojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łazienka odwieczny problem. Ale skoro taki skuteczny to chhba się polubimy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, aczkolwiek powiem szczerze, że po eksperymencie mojej małżonki na nowej baterii + płyn do toalety-bateria uległa przebarwieniu. Nie stosowaliśmy tego płynu więc nie uważam też ,że ten jest zły, ale z wielką dozą ostrożności używałbym na baterii takie środki do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale po opinii musi być fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. A dla mnie oprócz tego że jest skuteczny to wielkim plusem jest że nie śmierdzi, bo dzięki temu nie zniechęca do sprzątania

    OdpowiedzUsuń
  11. Wierzę,że świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  12. produkt dobrze mi znany:) chętnie po niego sięgam bo jest dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Meglio ma naprawdę skuteczne produkty :)

    OdpowiedzUsuń