czwartek, 3 listopada 2016

Klubkawy/BlueNature Herbata Rum z wiśniami - OPINIA

Zapraszam na opinię o herbacie Rum z wiśniami, jaką otrzymałam od Klub kawy i miłośników herbaty





Herbatka jest sypana, znajdziemy w niej m.in. suszone wiśnie. Po zaparzeniu jest aromatyczna.

Bardzo duży plus dla mnie, że całkowicie opada na dno. Nie ma potrzeby przelewania przez sitko, nic mi nie pływa po wierzchu.

W smaku jest bardzo dobra, idealna z łyżeczka cukru. Doskonale rozgrzewa wypita chwilę po zaparzeniu, na zimno idealnie gasi pragnienie.

Wystarczy jedna solidna łyżeczka herbaty, aby jej smak i aromat był intensywny. Jest wydajna.

Dla mnie same zalety, żadnej wady, polecam.


Zalety:
·      Pyszna.
·      Aromatyczna.
·      Wydajna.
·      Całkowicie opada na dno.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę betterware.pl-agnieszkarzepkowska oraz na FB.


Herbatę Rum z wiśniami znajdziecie TU.

Dołącz bezpłatnie do Klubu Betterware.
https://sp.betterware.pl/sp/registration/register1

21 komentarzy:

  1. Oj ja uwielbiam i kawy i herbaty wolę te liściaste herbaty niz z torebek ale najpierw musze kupic zaparzacz a kawy wole rozpuszczalne bo ekspresu raczej miec nie będę

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam herbaty ale przez kamyki pije je rzadko

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi fajnie. Chętnie bym spróbowała. Uwielbiam takie smakowe herbatki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki gajny smak , na długie wieczory by się przydała :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym wypija w ten jesienny zimny wieczór

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie i ja bym taką zasmakowałą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pić herbatę to jest dla mnie codzienny rytuał :) Chętnie spróbowałabym i tej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam ogólnie za owocowymi herbatami ... ale hmmm zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie herbaty ale to ze czasem nie opada na dno i potem wyciągać łyżeczką jestbariera przed zakupem. A ta jest rewelacyjna i do.tego. dobra

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie owocowe herbaty ale niektóre są straszne w smaku

    OdpowiedzUsuń
  11. Aromatycznie wygląda i w smaku musi być dobra

    OdpowiedzUsuń
  12. zastanawiam sie nad jej smakiem ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. no i w jednej chwili dostałam ochotę na herbatkę :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za herbata ale bym sie tej napila

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa czy mi zasmakuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupełnie ciekawe połączenie smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przepadam za herbata sypaną

    OdpowiedzUsuń
  18. nie pijam herbat ale takiej chętnie bym spróbowała, z rumem mmmm

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja wszelkie herbatki lubię, ta zapewne przyjemnie rozgrzewająca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno pysznie smakuje. Idealne połączenie .

    OdpowiedzUsuń