niedziela, 30 października 2016

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Trolle. Ilustrowana opowieść” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Trolle. Ilustrowana opowieść”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.





Może to dziwne porównanie, ale mi bajka Trolle przypomina Smerfy, co nie zmienia faktu, że jest bardzo ciekawa. Małe trolle odnajduje zła Kucharka, która je porywa. Księżniczka Poppy zaprowadza trolle, którym udało się uciec w bezpieczne miejsce, a sama wyrusza w niebezpieczną podróż by ratować te porwanie przez Kucharkę.

Historia ciekawa, wciągająca. Po jej poznaniu chętnie udamy się z dziećmi do kina (o ile jeszcze jest) lub obejrzymy na DVD.

Ilustracje piękne, kolorowe, przyciągające wzrok.

Na stronie znajdziemy dużą ilustrację i mało tekstu, co jest zachęcające szczególnie dla dzieci zaczynających czytać samodzielnie.

Okładka twarda, solidna, zdecydowanie sprawia, że książka posłuży długo.

Nam historia o Trollach bardzo się podoba i polecamy J.


Zalety:
·      Ciekawa historia.
·      Piękne ilustracje.
·      Mało tekstu na stronie.
·      Twarda okładka.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „Trolle. Ilustrowana opowieść” znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Uwielbiam takie książeczki sa kolorowe i takie wesołe nie te coi ja miałam jak byłam mała

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ksiazka zapowiada sie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda interesująco

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo chyba w kinach ta bajka będzie ... coś czuję, ze będzie zaczepista :) książeczka też extra <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka wygląda na bardzo ciekawą, a fotografie zapewne wzbudza uśmiech dzieci

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale rewelacyjna. A dla swoich dzieco to i bym takie fuksjowe wlosy chciała

    OdpowiedzUsuń
  7. opowiesc o trolach niespotkalam sie z taka chetnie siegne po nia Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. do nauki czytania dla dzieci to frajda :P bo mało muszą się męczyć :PPPP książeczka przecudowna :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Umknęło mi o Trollach nie słyszałam o nich wcześniej a książka pewnie jest wciągająca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie chyba podobna do Smerfow. Kolorowa. Super

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo interesująco, chyba film do kin dopiero wchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejna ciekawa książka do kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiamy takie książeczki, śliczne, kolorowe. Dzieciaczki chętnie słuchają i przeglądają.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawie wygląda. Moja maleńka ucieszyłaby się lubi ksiązeczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna i kolorowa, co przyciąga dzieci i spore litery, co ułatwia samodzielne czytanie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne postaci i takie barwne.p.s.uwielbiam smerfy.

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ekstra ta książka, taka kolorowa i ciekawa, mnie już same zdjęcia przekonują, a jeśli treść jest równie ciekawa, to zdecydowanie będzie musiała znaleźć się u nas w domu

    OdpowiedzUsuń
  18. Duże ilustracje to co dzieci uwielbiają... Bajka pewnie ekstra

    OdpowiedzUsuń
  19. Obecnie w Biedronce są poduszki z tymi trollami :)

    OdpowiedzUsuń