piątek, 28 października 2016

Tytan Płyn do mycia paneli antystatycznym – Tytan - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie do mycia paneli antystatycznym - Tytan, jaki otrzymałam od firmy Zakłady Chemiczne Unia.




Płyn mieści się w plastikowej butelce z rączką i dość szerokim otworem. To wszystko sprawia, że jest wygodna w użyciu.

Zapach ma bardzo ładny, kwiatowo-ogórkowy, pozostaje w pomieszczeniu dłuższą chwilę po użyciu.

Posiada składnik antystatyczny, dzięki któremu zapobiega osadzaniu się kurzu. Przyznam szczerze, że myślałam to tylko teoria, ale w praktyce dział. Bardzo mile mnie to zaskoczyło.

Jest wydajny. Wystarczy dodać zakrętkę płynu, aby doskonale poradził sobie z podłogą w mieszkaniu 36 metrów.

Moim zdaniem płyn doskonale spełnia swoje zadanie i polecam.



Zalety:
·      Doskonale spełnia swoje zadanie.
·      Zabezpiecza panele przed kurzem.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie.
·      Przyjemny zapach.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Unia oraz FB Tytan.


Płyn do mycia paneli antystatycznym – Tytan znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Oj cos dla mnie moim panelom przydałoby sie cos co by zapobiegło przywieraniu kurzu i brudu tez :) zwałaszcza na tych ciemnych były ładne nowe teraz mtowe się zrobiły

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że już drugi raz zaskakujesz mnie tytanem :-) przy następnych zakupavh dopisze go do listy

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj musze go wyprobowac. Jutro sobota wiec bedzie okazja

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mi sie skończył,ja jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy płyn. U nas 90% w domu to panele -warto sprawdzić jak to z tym kurzem jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas plyn zdal egzamin ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam innego płynu do mycia paneli będę musiała teraz ten sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Superancki płyn :)) ojj tak kurz na panelach to zmora, zwłaszcza przy ciemnych :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego płynu jeszcze nie używałam. Następnym razem wypróbuję ten

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sprawdzić jego działanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, nawet nie wiedziałam, że jest specjalny płyn do paneli :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że warty jest wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze ogórkowy? serio serio? nie no takiego nie znam, chętnie poznam bo wydaje się być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydało by się moim panelom.. Ale nie bardzo lubię jak zapach długo zostaje z płynów.

    OdpowiedzUsuń
  15. ma ciekawy w składzie wosk co ważne przy myciu drewna :)

    OdpowiedzUsuń