sobota, 17 września 2016

Sklep Fanex Sos czosnkowy z ziołami włoskimi - OPINIA

Zapraszam na opinię o sosie czosnkowym
z ziołami włoskimi, jaki otrzymałam od firmy Fanex.



Sos mieści się w dość sporej, plastikowej butelce z wąską końcówką. Jest wygodna w użyciu, nie ma problemu z wydobyciem sosu nawet, gdy jest go już niewiele.

W smaku jest bardzo dobry. Czuć smak czosnku oraz ziół, ale nie jest bardzo ostry, co dla mnie jest zaletą. Doskonale pasuje do wszelkiego rodzaju mięsa, mi szczególnie smakuje z mięsem z grilla oraz na kanapkach z szynką, serem, sałatą, pomidorem i ogórkiem.

Konsystencję ma dość gęstą, jest to zdecydowana zaleta. Sos nie „rozpływa” się po kanapce, a także można nim dekorować potrawy.

Moim zdaniem jest smaczny i polecam.



Zalety:
·      Smaczny.
·      Nie bardzo ostry.
·      Dość gęsty.
·      Wygodne opakowanie.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Fanex oraz na FB.


Sos czosnkowy z ziołami włoskimi znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Uwielbiam sos czosnkowy :-) frytki bez sosu to nie frytki. Muszę skosztować polecany przez Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sos Fanexu, dla mnie najlepszy jak również inne sosy np.ketchup :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam sos czosnkowy bardzo lubię w połączeniu z ziołami włoskimi nie znam.Musi być smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gęsty i smaczny to duża zaleta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. za sosami z czosnkiem nie przepadam ale może kiedyś spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym taki wypróbowałam . Uwielbiam sosy czosnkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stanisław Marek

    Fajny bo opakowanie duże ... Idealny dodatek do kiełbasek z grilla

    OdpowiedzUsuń
  9. oj nie lubimy czosnkowego ale jeśli ktoś lubi czemu nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z mężem uwielbiamy takie sosy - czosnkowy do kiełbaski, do kanapek choć nie wiem jak by smakował ziołowy. Warto spróbować .

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam z ziołami wolę sos czosnkowy.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  12. Obsesyjnie uwielbiam sos czosnkowy
    wielu potraw czy przekąsek nie wyobrażam sobie bez użycia sosu czosnkowego ...

    dotychczas najbardziej odpowiadał mi sos Develey może warto przetestować również i ten sos :))

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za sosem takim, ale polecę bratu do skosztowania :))

    OdpowiedzUsuń
  14. W naszym mieszkaniu jest wielu zwolenników takich sosów, tego nie znamy, ale z chęcią teraz po opinii po niego sięgniemy

    OdpowiedzUsuń
  15. Razem z mężem uwielbiamy sosy czoskowe tego jeszcze nie mielismy więc trzeba będzie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Halina Por

    Swego czasu kupowałam wszystkie nowe sosy , lubię próbować nowości . Ten z chęcią by spróbowała. Musi być pyszny

    OdpowiedzUsuń